Svigermor ved ikke om hun vil være med.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
12 svar
15 synes godt om
29. december 2013

Anonym trådstarter

Nu har manden og jeg købt ind til nytår, sådan tre-retters, med tilhørende ostebord til sen aften og i dag får jeg så at vide at svigermor måske ikke kommer alligevel, fordi vi sådan set er andet-valg..

Vi bliver kun os og ungerne og så hende, så vi havde jo slet ikke købt så stort ind hvis hun ikke kom og hun sagde sidst hun var her at hun ville komme...

Jeg står og skal lave hjemmelavet is, men vil ikke gå igang før jeg ved om hun kommer, hun ringer måske i dag og siger om hun kommer eller ej...

Hmm, må indrømme at jeg er skuffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes da bare at i ska lave jeres hyggelige aften med lækker mad og det hele, hva endten hun kommer eller ej!! 

Men træls at hun ik gir klar besked! Vh stine

Anmeld

29. december 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Nu har manden og jeg købt ind til nytår, sådan tre-retters, med tilhørende ostebord til sen aften og i dag får jeg så at vide at svigermor måske ikke kommer alligevel, fordi vi sådan set er andet-valg..

Vi bliver kun os og ungerne og så hende, så vi havde jo slet ikke købt så stort ind hvis hun ikke kom og hun sagde sidst hun var her at hun ville komme...

Jeg står og skal lave hjemmelavet is, men vil ikke gå igang før jeg ved om hun kommer, hun ringer måske i dag og siger om hun kommer eller ej...

Dårlig stil af svigermor.

Jeg tror jeg ville blive pænt fornærmet,og bare lave is til os selv,så måtte hun undvære hvis hun vælger at dukke op.

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes da bare at i ska lave jeres hyggelige aften med lækker mad og det hele, hva endten hun kommer eller ej!! 

Men træls at hun ik gir klar besked! Vh stine

Ja det overvejer jeg også...... Men synes bare det er dårlig stil, når nu hun ved vi er blevet brændt af med aftale til nytår, en gang tidligere i år... 

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Dårlig stil af svigermor.

Jeg tror jeg ville blive pænt fornærmet,og bare lave is til os selv,så måtte hun undvære hvis hun vælger at dukke op.

hehe, ja, isen skal nok blive spist alligevel, men synes det er rigtig øvstil

Anmeld

29. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Altså hun kan ikke forvente noget når hun ikke kan give klar svar.
Jeg havde skrevet/ringet, og spurgt; Kommer du eller ej? For jeg er nød til at vide det. og hvis hun siger nej, jamen så er hun bare ikke en del af planlægning.
Man kan ikke bruge det der med at folk ikke ved om de kommer.

Anmeld

29. december 2013

Loan

Hvis det skete her i huset, ville jeg formentligt blive så sur at jeg lavede alt til os selv og skulle hun så ringe og sige hun ville komme så var døren lukket lige i smasken på hende. Så kunne hun prøve det som "tak for lort".

Anmeld

29. december 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
du kan jo lave mad kun til jer selv og vis hun så kom kan hun får et stk gamle brød da hihi så kan hun lære det da og god nytår til jer og her skal vi kun hygge os mand og jer og vi her det super sjov med det da

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Loan skriver:

Hvis det skete her i huset, ville jeg formentligt blive så sur at jeg lavede alt til os selv og skulle hun så ringe og sige hun ville komme så var døren lukket lige i smasken på hende. Så kunne hun prøve det som "tak for lort".

Hun har sagt at hun ikke komemer... Er virkelig skuffet...

Anmeld

30. december 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Altså hun kan ikke forvente noget når hun ikke kan give klar svar.
Jeg havde skrevet/ringet, og spurgt; Kommer du eller ej? For jeg er nød til at vide det. og hvis hun siger nej, jamen så er hun bare ikke en del af planlægning.
Man kan ikke bruge det der med at folk ikke ved om de kommer.

Synes det er så tarveligt at hun sidder herude og så siger hun at hun skal lave det og det til hendes gæster. Og her sidder vi, med et fyldt køleskab og ingen gæster overhovedet.. Er så træt af hende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.