Om 18 dage går det løs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
1 svar
1 synes godt om
29. december 2013

dukke

Hej tøsser

om 18 dage starter jeg i skole igen efter min barsel men jeg er så nervøs får at starte ikke fordi det er en ny skole for det er det ikke jeg gik det før jeg gik på barsel. Men fordi der er nye folk, jeg har det rigtig svært ved tanken om at skulle fortælle andre om min lille Jessica og at hun ikke er ligesom andre babyer, jeg vil ikke ha at de skal syndes at det er synd eller noget, 

Men jeg kan glæde mig over at jeg har en veninde der også starter på skolen og hun er også her på baby. Og det er jeg rigtig glad for at ha hende som støtte  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

M&N

dukke skriver:

Hej tøsser

om 18 dage starter jeg i skole igen efter min barsel men jeg er så nervøs får at starte ikke fordi det er en ny skole for det er det ikke jeg gik det før jeg gik på barsel. Men fordi der er nye folk, jeg har det rigtig svært ved tanken om at skulle fortælle andre om min lille Jessica og at hun ikke er ligesom andre babyer, jeg vil ikke ha at de skal syndes at det er synd eller noget, 

Men jeg kan glæde mig over at jeg har en veninde der også starter på skolen og hun er også her på baby. Og det er jeg rigtig glad for at ha hende som støtte  

Det skal nok gå alt sammen smukke

Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget til at skulle starte i skole sammen, tænk engang vi har kendt hinanden så længe efterhånden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.