Anbefal en drik til mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
11 svar
3 synes godt om
29. december 2013

FamilienSørensen

Hej kære brugere. 

Jeg vil så gerne denne nytårs aften nyde et glas et-eller-andet med min kæreste. Men sagen er at jeg ikke bryder mig om de fleste alkohol drikke, fordi jeg synes de er for stærke og jeg kan smage den bitre alkohol smag. 

Jeg har prøvet mokai som jeg synes er for stærk og jeg har prøvet verdi raspberry, som jeg også synes er for stærk.<

Kan I anbefale noget, en flaske af noget I kender, hvor sagen af alkohol ikke er for overvældende.

Mvh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Demata

Kender ikke noget der er mildere.. Måske hvis du blander verdi op med lidt sodavand 

Anmeld

29. december 2013

LilleSmølf

FamilienSørensen skriver:

Hej kære brugere. 

Jeg vil så gerne denne nytårs aften nyde et glas et-eller-andet med min kæreste. Men sagen er at jeg ikke bryder mig om de fleste alkohol drikke, fordi jeg synes de er for stærke og jeg kan smage den bitre alkohol smag. 

Jeg har prøvet mokai som jeg synes er for stærk og jeg har prøvet verdi raspberry, som jeg også synes er for stærk.<

Kan I anbefale noget, en flaske af noget I kender, hvor sagen af alkohol ikke er for overvældende.

Mvh 

Hvorfor drikke det hvis du ikke kan lide det?

Måske hvis du blander en halv cider med æblejuice eller lignende? Hvis du synes Mokai, etc. er for stærkt tror jeg det blive svært at finde noget mildere.

Asti smager heller ikke for meget af alkohol efter min mening men jeg drikker nu også gerne whiskey såååh Men måske det er et forsøg værd.

Anmeld

29. december 2013

Elbæk

Hej kære brugere. 

Mvh 

Nisseøl 

Ellers bland selv, køb en vodka, sodavand eller appelsin juice, og bland som du lige synes passer til dine smagsløg. Hvis mokai er stærkt for dig, vil cult osv nok også være, og det er nok de mildeste jeg i hvert fald kender til :-)

Anmeld

29. december 2013

FamilienSørensen

Demata skriver:

Kender ikke noget der er mildere.. Måske hvis du blander verdi op med lidt sodavand 

Tak. Det kunne jeg prøve ja, det var også en nød løsning, hvis det andet smagte for grimt  

Anmeld

29. december 2013

JulieE

Hvidvin, hyldeblomstsaft og og danskvand  Det smager skønt og ikke stærkt..

Anmeld

29. december 2013

FamilienSørensen

LilleSmølf skriver:

Hvorfor drikke det hvis du ikke kan lide det?

Måske hvis du blander en halv cider med æblejuice eller lignende? Hvis du synes Mokai, etc. er for stærkt tror jeg det blive svært at finde noget mildere.

Asti smager heller ikke for meget af alkohol efter min mening men jeg drikker nu også gerne whiskey såååh Men måske det er et forsøg værd.

Jeg vælger at drikke et glas et-eller-andet med min kæreste fordi vi gerne vil fejre nytåret som voksne, efter børnene er blevet puttet. Samt jeg ved jo egentlig heller ikke om der ikke er noget som helst jeg kan li', derfor spørger jeg jer til råds, det kunne være at i kunne guide mig i retning af noget jeg faktisk godt kan lide.

Det kan være at jeg er nødt til at blande noget vi køber med Christians Kidibul 

Anmeld

29. december 2013

FamilienSørensen

Elbæk skriver:

Nisseøl 

Ellers bland selv, køb en vodka, sodavand eller appelsin juice, og bland som du lige synes passer til dine smagsløg. Hvis mokai er stærkt for dig, vil cult osv nok også være, og det er nok de mildeste jeg i hvert fald kender til :-)

Jeg havde håbet at blive fri for at købe alt for meget bland selv. Jeg synes det giver et dårligt signal at vi tager i Føtex med to små børn og køber bland selv sprut og sodavand til den helt store guldmedalje. Jeg ved i hvert fald med mig selv at jeg helst ikke ser andre forældre med børn gøre det.

Måske bliver den endelig dom at jeg skal blande en flaske verdi vi køber med Christians Kidibul 

Anmeld

29. december 2013

FamilienSørensen

JulieE skriver:

Hvidvin, hyldeblomstsaft og og danskvand  Det smager skønt og ikke stærkt..

Det lyder rigtig skønt faktisk Det vil jeg lige spørge min kæreste ad, om vi ikke skal gøre. Tak for rådet. 

Hvis jeg ikke finder en flaske der er god til mig bruger jeg helt klart tricket at blande hvidvin eller verdi med sodavand eller andet for lige at gøre det tyndere

Anmeld

29. december 2013

Elbæk

Jeg havde håbet at blive fri for at købe alt for meget bland selv. Jeg synes det giver et dårligt signal at vi tager i Føtex med to små børn og køber bland selv sprut og sodavand til den helt store guldmedalje. Jeg ved i hvert fald med mig selv at jeg helst ikke ser andre forældre med børn gøre det.

Måske bliver den endelig dom at jeg skal blande en flaske verdi vi køber med Christians Kidibul 

Haha det er rigtigt nok  

Håber i finder en løsning, ellers er der altid børne champagne hehe.. Rigtig godt nytår til dig og dine kære.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.