Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana2013 skriver: Hehe ja vi havde termin D 15/12 men han kom den 28/11
Hehe ja vi havde termin D 15/12 men han kom den 28/11
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, nogle lækre bebser! Tillykke til jer alle sammen endnu en gang!
Glæder mig til at kunne holde min bebs i armene - ender nok med at få et januarbarn, så december-gruppen bliver godt splittet op
Her er min lille Marco - født d. 6/12 - under stormen! Det var kun lidt spændende, da vi kørte på sygehuset
Tillykke til jer alle med jeres guldklumper
Leth skriver: Her er min lille Marco - født d. 6/12 - under stormen! Det var kun lidt spændende, da vi kørte på sygehuset Tillykke til jer alle med jeres guldklumper
Jeg har endnu ikke et billede her på computeren, men synes lige at jeg ville fortælle at der nu er kommet endnu et "december-barn".. D.2. januar kl.8:47 kom vores datter til verden - en ordentlig basse på 4 kg og 55 cm. Tror ikke kun det var mor der havde nydt godt af julemaden
Uh, det må have været en spændende tur! Tillykke med ham..
ms86 skriver: Jeg har endnu ikke et billede her på computeren, men synes lige at jeg ville fortælle at der nu er kommet endnu et "december-barn".. D.2. januar kl.8:47 kom vores datter til verden - en ordentlig basse på 4 kg og 55 cm. Tror ikke kun det var mor der havde nydt godt af julemaden
Min lille lækre Lærke blev født d. 18/12 kl 3.19 Hun vejede 3110 gr og var 51 cm lang Hun er nu 53 cm og vejer 3650 gr
Bettina90 skriver: Min lille lækre Lærke blev født d. 18/12 kl 3.19 Hun vejede 3110 gr og var 51 cm lang Hun er nu 53 cm og vejer 3650 gr
Lykke:) skriver: Ih hvor er hun sød! Stort tillykke !
Ih hvor er hun sød! Stort tillykke !
Tusind tak Hun er så dejlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128