Lille Ida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Ayasmor

Stort tillykke med den lille Ida Elsker simpelthen, at hun også har fået taget et billede ved siden af sin helt egen bamse. Omend hun er noget større end storebror var dengang i forhold til hans pingvin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Maja88

Ayasmor skriver:

Stort tillykke med den lille Ida Elsker simpelthen, at hun også har fået taget et billede ved siden af sin helt egen bamse. Omend hun er noget større end storebror var dengang i forhold til hans pingvin

Hehe pingvinen er større end uglen ;-)

Anmeld

29. december 2013

Ayasmor

Maja88 skriver:

Hehe pingvinen er større end uglen ;-)

Ahhh.. så giver det lidt mere mening hehe Men synes stadig, at det er en rigtig sød "tradition" med de små poder

Anmeld

29. december 2013

Maja88

Ayasmor skriver:

D

Ahhh.. så giver det lidt mere mening hehe Men synes stadig, at det er en rigtig sød "tradition" med de små poder

Det er det bestemt

Anmeld

29. december 2013

Trekløver(:

Hvor er hun lille og skøn. Stort tillykke

Anmeld

29. december 2013

Kløver

Stort tillykke med hende, hvor er hun skøn

Anmeld

29. december 2013

BigHope13

Elling <3<3 skriver:

Har slet ikke præsenteret jer for vores lille prinsesse.

Min termin var oprindeligt den 10.01.2014,
Men graviditeten gik langt fra som planlagt. Allerede til MD skanning var vores lille Ida 22% under gennemsnittet. Så vi blev fulgt tæt. Den 14 okt. Blev jeg indlagt førstegang til obs for svangreskabsforgiftning, hvor jeg fik lungemodner. Fik lov til at komme hjem med strenge ordre på at holde mig helt i ro. Og skulle fremover skannes hver 2. Dag for at holde øje med lille pigen som nu var 31% for lille.
Den 24 blev jeg indlagt igen. Alt for højt blodtryk, og en pige i maven der nu var 42% for lille.
Da hun kun var skudt til 819g blev jeg overført til Skejby.
Vi fik styr på blodtrykket, og jeg synes egentlig je havde det godt, og ville egentlig bare gerne hjem. Men de ville ikke slippe mig i Skejby.
Torsdag den 31 okt havde jeg besøg af en sød veninde, som havde lidt lækkert mad med, og vi hyggede rigtig. Og jeg havde det helt fint.
Men efter hun tog hjem gik det bare ned af bakke.
Jeg fik det simpelthen så dårligt at jeg ikke kunne være nogle steder, og pludselig hed det akut kejsersnit.

Vores lille Ida kom til verden 01.11 kl 2.12, vejede 910 g og målte 32 cm.

Vi var indlagt i 5 dage i Skejby, hvorefter vi blev overflyttet hjem til Herning.
Den 17 dec. Var vi så heldige at komme hjem på tidlig hjemmeophold, selvom Ida stadig fik mad i sonden.

Så vi fik lov til at fejre jul hjemme. Så fantastisk.

Hov det blev vist lidt langt.

Stort tillykke med den fine lille prinsesse

Anmeld

29. december 2013

Carina:-)

Lille pus 

Anmeld

29. december 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor ser hun dejlig ud! Er helt vild med det sidste billede  Stort tillykke med hende. 

Anmeld

29. december 2013

Elling <3<3

Ayasmor skriver:

Bamserne er faktisk lige store.

Her er det første billede der blev taget af Ida med hendes bamse..
Og så det første af MArcus og hans bamse, så er det lidt nemmere at se forskellen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.