Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen
Jeg er ikke fra Danmark, så kender jeg ikke nogen danske forfattere (ekskl H.C. Andersen). Jeg vil gerne læse mere danske bøger, men ikke dem, der er blevet oversat til dansk.
Er der nogen god serie? Og havd handler de om?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DesiraeR skriver: Hej allesammen Jeg er ikke fra Danmark, så kender jeg ikke nogen danske forfattere (ekskl H.C. Andersen). Jeg vil gerne læse mere danske bøger, men ikke dem, der er blevet oversat til dansk. Er der nogen god serie? Og havd handler de om?
Jeg kan godt lide at læse Jane Åmund hun skriver nogle gode historiske familie sagaer, så på den måde får du også lidt ældre dansk samfunds historie.
Bak skriver: Er du til krimier? For så synes jeg Elsebeth Egholm skriver nogle gode nogle
Er du til krimier? For så synes jeg Elsebeth Egholm skriver nogle gode nogle
Jeg elsker en god krimiserier. Tak for forslaget
DesiraeR skriver: Jeg elsker en god krimiserier. Tak for forslaget
Hvis du er til fantasy er Lene Kaaberbøl et godt bud (:
Helle Helle og Jan Sonnergaard skriver begge fantastiske (social)realistiske noveller, som er korte og lette at læse
Herman Bang (bl.a.Stuk og Ved vejen) og J.P. Jacobsen (bl.a. Kongens Fald) har begge skrevet nogle fantastiske romaner, som absolut er en læsning værd
God læselyst!!
Lisbeth
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128