Klapvogn hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. december 2013

Bell'star

Hvor gammel vil I mene baby skal være ca før der er behov for en klapvogn? - hvad siger jeres erfaringer?

- jeg har en barnevogn nu, ikke en kombivogn eller andet smart, men en ganske almindelig barnevogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har brugt klapvogn fra 9 måneder hvor vores dreng kunne sidde 100% stabilt selv. Det er tommelfingerreglen for hvornår de er klar til det

Anmeld

29. december 2013

De3Guldklumper

Bell'star skriver:

Hvor gammel vil I mene baby skal være ca før der er behov for en klapvogn? - hvad siger jeres erfaringer?

- jeg har en barnevogn nu, ikke en kombivogn eller andet smart, men en ganske almindelig barnevogn.

Det er individuelt.

Vi fik først klapvogn da vi fik nr 2 ene alene af den årsag at vi ikke kunne få ståbræt til vores barnevogn.

Men ville ikke købe førend barnet er 1 - 1 1/2 år gammelt.

Anmeld

29. december 2013

M &.I

Bell'star skriver:

mit barn brugt klapvogn fra 6 mdr Da han kunne sidde.   det er vigtigt at dit barn kan sidde så kan du bruge klapvogn.  men barnevogn kan også bruges kommer and på om den kan bruge til 3 år ca

Anmeld

29. december 2013

Bell'star

I.M skriver:

mit barn brugt klapvogn fra 6 mdr Da han kunne sidde.   det er vigtigt at dit barn kan sidde så kan du bruge klapvogn.  men barnevogn kan også bruges kommer and på om den kan bruge til 3 år ca

Ja, altså barnevognen "hedder" at den kan bruges indtil 3årsalderen, og har tænkt mig at bruge den et godt stykke tid endnu.

Men jeg har tænkt mig, at når først han bliver større, vil jeg anskaffe mig en klapvogn til de lidt kortere ture.

Men fra de kan sidde selv altså, så bliver der ingen problemer, var bare lidt nervøs for at man begyndte for tidligt at bruge den
- tak for svar

Anmeld

29. december 2013

Bell'star

Pylle3 skriver:

Det er individuelt.

Vi fik først klapvogn da vi fik nr 2 ene alene af den årsag at vi ikke kunne få ståbræt til vores barnevogn.

Men ville ikke købe førend barnet er 1 - 1 1/2 år gammelt.

Nej, det bliver nok også først deromkring, tror jeg

Tak for svar

Anmeld

29. december 2013

Bell'star

Mor11 skriver:

Vi har brugt klapvogn fra 9 måneder hvor vores dreng kunne sidde 100% stabilt selv. Det er tommelfingerreglen for hvornår de er klar til det

Alletiders regel, tak for det

Anmeld

29. december 2013

Clisolka

Bell'star skriver:

Isabella var ca. 1½ år da hun kom i klapvognen. Hun er vinterbarn, så jeg ville vente til vinteren var omme til at købe den (vi har ikke bil, så vi er afhængig af klapvogn)  Pt. bruger hun den stadig meget på de lange ture, men hun kan sagtens gå (hun er lige fyldt 3). 

Lillebror får lov til at bruge barnevognen så længe som muligt - jeg kommer da til at savne at gå rundt med den igen 

Anmeld

29. december 2013

M &.I

I.M skriver:

du kan se hvad jeg sælger har billeder af to vogn en er klapvogn den er god og anden er kombivogn er virkeligt glad for den. 

Anmeld

29. december 2013

Fuglemor

Vi brugte vores allerede da den yngste var et par måneder. Men kun af den grund at liften kunne skubbes på klapvognen. Og vi havde i starten ikke plads til barnevognen i den gamle bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.