Pukkeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
7 svar
2 synes godt om
29. december 2013

lilleian

Hej piger. Jeg er ny her og vil gerne spørge jer ang plukkeveer/veer. 

Jeg er førstegangsgravid og er i uge 38+6 i dag. Igår røg slimproppen tror jeg (brunlig slimet) og havde en del plukkeveer vist nok, maven trak sig sammen flere gange. Ringede til FG men skulle se tiden an og hvis jeg fik blødning eller vandadgang skal så ringe igen. Men siden inat har jeg haft tiltagende plukkeveer? Men nu er det kun i skambenet og lænden som kommer og går og det gør rigtig ondt!! Det er lige før jeg får lyst til at græde når den kommer. Den varer ca. halv minut og ti min mellem dem. Jeg har overhovet ikke fået blødning eller andet kun lidt brunligt udflåd efter toilet besøg. Hvad er det? Er det stadig "bare" plukveer?? Gør det så ondt?? 

Mvh. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

LinLin

Synes det lyder som veer plukveer gør jo ikke ondt

Anmeld

29. december 2013

lilleian

er helt forvirret  Hvorfor bløder jeg så ikke hvis jeg har veer? Ooh har så mange spørgsmål 

Anmeld

29. december 2013

MIWULA

lilleian skriver:

er helt forvirret  Hvorfor bløder jeg så ikke hvis jeg har veer? Ooh har så mange spørgsmål 

Det lyder som små veer  

man SKAL ikk bløde når man har veer.  Håber din fødsel er på vej. 

Anmeld

29. december 2013

cwl

lilleian skriver:

Blødning kan være tegn på fødsel, men ikke alle bløder eller har vandafgang.

Synes også det lyder som veer, da du beskriver dem som gørende ondt.

Masser af ve støv til dig.

Anmeld

29. december 2013

Trekløver(:

Det lyder som veer

Anmeld

29. december 2013

Milas14

Plukkeveer kan godt gøre ondt vil jeg gerne lige sige Jeg er 3 gangs gravid og har haft plukkeveer de sidste par måneder .. Har termin om 7 uger Mine første 2 fødsler startede med at proppen røg og jeg fødte samme dag )..

Anmeld

29. december 2013

Milas14

Jeg blødte altså osse lidt under veerne og fødte 2 timer senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.