Ikke købt noget før jeg blev gravid - måske også fordi jeg slet ikke var nået til ideen om at skulle være mor da jeg blev gravid på p-piller. I den graviditet købte jeg egentlig heller ikke meget kun en barnevogn, en tremmeseng og vi lavede selv vores kommode om til puslebord. Og så købte jeg en lille lyseblå flyverdragt da vi gik ud på udsalg i januar (termin og fødsel april) fordi jeg følte jeg burde købe noget ;-) ud kom en lille pige og det var det varmeste forår jeg kan huske så det var ikke meget hun fik den på
Og så strikkede jeg et tæppe.... VR helt uvidende om babyer for mig kunne det lige så godt være en kattekilling jeg fødte.
Med nummer 2 kendte vi ikke kønnet og havde jo noget gemt, men jeg strikkede en del og købte kom hjem tøjet i brunt. Og ellers et puslebord.
Til nummer 3 købte jeg en heldragt i str 74 da jeg havde været til tryghedsscanning i uge 7 fordi jeg skulle have et bevis på jeg troede at den lille fis i min mave ville komme ud og vokse.... Og da vi kendte kønnet begyndte jeg at købe og ikke mindst strikke for at ændre puslebordet fra Lias til Liams og vænne mig til det var en dreng.
Med nummer 4 købte jeg vidst ikke særlig meget - jo for første gang en helt ny barnevogn men det var først efter hjertescanning i uge 20
Anmeld