Cupcakes holdbarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.601 visninger
8 svar
5 synes godt om
28. december 2013

Karla

Hej piger

Vi skal holde dåb her d. 12. januar, og skal i den forbindelse have bagt en masse cupcakes. Vil helst ikke fryse dem ned, da jeg så synes de bliver lidt mere tørre i det. Hvornår kan jeg bage dem, for at de er friske og lækre? Og når der skal frosting/icing på, hvornår kan det så kommes på. Vi har jo ikke så meget tid at løbe på søndag morgen/formiddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Team Putte

Karla skriver:

Hej piger

Vi skal holde dåb her d. 12. januar, og skal i den forbindelse have bagt en masse cupcakes. Vil helst ikke fryse dem ned, da jeg så synes de bliver lidt mere tørre i det. Hvornår kan jeg bage dem, for at de er friske og lækre? Og når der skal frosting/icing på, hvornår kan det så kommes på. Vi har jo ikke så meget tid at løbe på søndag morgen/formiddag

ville helt sikkert bage dem så tæt på de skal bruges som muligt.. Synes hurtigt de bliver lidt tørre i det.. Så i løbet af lørdagen

Anmeld

29. december 2013

MsDane

Karla skriver:

Hej piger

Hvis du bager kagestorchens McDonald's muffins er de faktisk bedst efter en tur i fryseren :-) jeg laver dem som en mini cupcake, tager dem ud om morgenen og pynter dem

Anmeld

29. december 2013

LLN

MsDane skriver:

Hvis du bager kagestorchens McDonald's muffins er de faktisk bedst efter en tur i fryseren :-) jeg laver dem som en mini cupcake, tager dem ud om morgenen og pynter dem

Hej

Vil du dele opskriften på de muffins.

Anmeld

29. december 2013

MsDane

LLN skriver:

Hej

Vil du dele opskriften på de muffins.

Prøv at google kagestorchen og McDonald's muffins, kan ikke lige linke fra tlf..

Anmeld

29. december 2013

Victoria2013

Karla skriver:

Hej piger

Du kan sagtens bage cupcakes i forvejen og fryse dem ned... jeg syntes aldrig frysning har ødelagt cupcakes og jeg har altså bagt rigtig mange cupcakes

Frosting kan du godt lave og komme på dagen før, så længe de kan opbevares i køleskabet indtil servering (smørfrosting eller flødeostfrosting skal jo helst ikke opbevares for længe udenfor køleskab). Fondant-pynt skal først på lige før servering

Anmeld

29. december 2013

Karla

Victoria2013 skriver:

Du kan sagtens bage cupcakes i forvejen og fryse dem ned... jeg syntes aldrig frysning har ødelagt cupcakes og jeg har altså bagt rigtig mange cupcakes

Frosting kan du godt lave og komme på dagen før, så længe de kan opbevares i køleskabet indtil servering (smørfrosting eller flødeostfrosting skal jo helst ikke opbevares for længe udenfor køleskab). Fondant-pynt skal først på lige før servering

Tusind tak

Anmeld

29. december 2013

Victoria2013

Karla skriver:

Tusind tak

No problemo

Jeg bagte også selv cupcakes til min datters navngivningsfest og gjorde næsten som beskrevet. Bortset fra at jeg bagte cupcakes dagen før vist, jeg frøs dem ikke ned. Jeg bagte dem, køle af, pynte pynte pynte, ind i køleskabet... lavede fondant-pynten. Så kom de ud igen lige før gæsterne kom dagen efter, hvor jeg så kom det sidste pynt på

Anmeld

29. december 2013

Karla

Victoria2013 skriver:

No problemo

Jeg bagte også selv cupcakes til min datters navngivningsfest og gjorde næsten som beskrevet. Bortset fra at jeg bagte cupcakes dagen før vist, jeg frøs dem ikke ned. Jeg bagte dem, køle af, pynte pynte pynte, ind i køleskabet... lavede fondant-pynten. Så kom de ud igen lige før gæsterne kom dagen efter, hvor jeg så kom det sidste pynt på

Super tak må vist afsætte lørdagen til at få bagt de kager håber projektet lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.