Emmaljunga Mondial Duo Combi fra 2008 sælges, 1 års garanti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.738 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Safina

Emmaljunga Mondial Duo Combi fra 2008 sælges, med et års garanti
Jeg sælger min lækre Mondial kombivogn, da jeg er gravid igen, og skal købe en søskendevogn i stedet. Jeg har været super glad for vognen, og har passet godt på den, så den står næsten som ny. Købt fra ny i 2008 og der er stadig et års garanti på. Kvittering haves.
Lidt om vognen (hentet fra Emmaljungas hjemmeside):
Mondial Duo Combi  er til den mode beviste kunde som vil have en smart, eksklusiv, elegant og klassisk combivogn  i verdensklasse. Mondial Duo Combi har alt hvad der behøves fra fødslen og op til treårs alderen, med barnevognskasse og klapvognsdel som du nemt og sikkert kan bytte til når barnet bliver større. Fluenet, regnslag, madras og forlæder til både barnevogn og klapvognsdel medfølger.
Farve: Navy

Barnevognskassen:
Liggelængde 79cm. Aftagelig kaleche med indbygget fluenet, som med et enkelt klik kan monteres på klapvognsdelen. Kalechen kan åbnes bagtil (ventilationsvindue) så man kan se ind til barnet. I bunden af barnevognskassen er der riller som kan åbnes eller lukkes alt efter om temperaturen i barnevognskassen skal være varm eller kølig. Der er bæreremme til barnevognsdelen, så den kan klikkes af og bæres som lift hvis barnet sover. Hvis barnevognsdelen skal bruges som lift eller seng er der indbygget vuggefunktion. Stof og madras kan tages af og vaskes i vaskemaskinen. Kan både vende ud imod Verden eller ind imod mor eller far.

Klapvognsdelen:
Liggelængde 90cm. Indbygget 5-punktssele. Ventileret og affjedret sæde for god siddekomfort. Sædet kan lægges helt ned, og fodstøtten er justerbar. Kan både vende ud imod Verden og ind imod mor eller far.

Stellet:
Sport letvægtsbarnevognsstel. Der er vendbart styr, så man slipper for at vende hele barnevognskassen hvis køreretningen skal ændres. Styret er højdejusterbart fra 63 til 117cm. Kuglelejehjul. Fodbremse foran og bagved, skal kun klikkes ned eller op med foden. Helt ny varekurv i stof medfølger.
Combivognen står som ny, med undtagelse af isoleringen på styret som er smuldret en smule. Jeg tager billeder af vognen imorgen og lægger dem på.
Nypris: 5999.- Pris: 4000.-

Billede 1+2: Barnevognsdel og klapvognsdel
Billede 3: Sportsstel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Kjestine

Hej Safina,

Det kunne måske godt være noget for os. Er der mulighed for at min kæreste og jeg kan komme til at se på den? Og hvor i landet bor du sådan ca.?

Mvh Kjestine

Anmeld

30. juli 2009

Kjestine

Hov, nu så jeg lige at du er fra København! Det er jeg også, så hvis det er muligt vil jeg/vi gerne komme og se på den

Anmeld

30. juli 2009

Safina

I er mere end velkomne. Jeg bor på amager, så det er bare om at komme forbi. Jeg er hjemme hele dagen idag og i aften, hvis I har tid.

Anmeld

30. juli 2009

Safina

Mit tlf. nr. er 60616500, du kan bare ringe

Anmeld

30. juli 2009

Mirna

Hejsa

Er den solgt?

Anmeld

30. juli 2009

Safina

Nej den er her endnu. Du er også velkommen til at komme og se vognen. Jeg har skrevet mit telefonnummer i et tidligere indlæg idag, så du kan bare ringe og vi kan aftale tid

Anmeld

2. august 2009

Mirna

Hej

Vil du går let ned i prisen?

Anmeld

2. august 2009

Mirna

mener lidt

Anmeld

2. august 2009

Safina

Jeg er ikke interesseret i at gå ned i pris. Grunden er, at barnevognen er brugt i under et år, og den er i flot stand. Der er garanti på i et år endnu og vi har lige bestilt en ny varekurv til vognen, så den er også helt ny ved køb. Jeg syntes derfor at et nedslag på 2000kr. i forhold til nyprisen er meget rimeligt. Hvis du er interesseret, er du meget velkommen til at komme og se på vognen, så du selv kan bedømme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.