Emmaljunga Mondial Duo Combi fra 2008 sælges, med et års garanti
Jeg sælger min lækre Mondial kombivogn, da jeg er gravid igen, og skal købe en søskendevogn i stedet. Jeg har været super glad for vognen, og har passet godt på den, så den står næsten som ny. Købt fra ny i 2008 og der er stadig et års garanti på. Kvittering haves.
Lidt om vognen (hentet fra Emmaljungas hjemmeside):
Mondial Duo Combi er til den mode beviste kunde som vil have en smart, eksklusiv, elegant og klassisk combivogn i verdensklasse. Mondial Duo Combi har alt hvad der behøves fra fødslen og op til treårs alderen, med barnevognskasse og klapvognsdel som du nemt og sikkert kan bytte til når barnet bliver større. Fluenet, regnslag, madras og forlæder til både barnevogn og klapvognsdel medfølger.
Farve: Navy
Barnevognskassen:
Liggelængde 79cm. Aftagelig kaleche med indbygget fluenet, som med et enkelt klik kan monteres på klapvognsdelen. Kalechen kan åbnes bagtil (ventilationsvindue) så man kan se ind til barnet. I bunden af barnevognskassen er der riller som kan åbnes eller lukkes alt efter om temperaturen i barnevognskassen skal være varm eller kølig. Der er bæreremme til barnevognsdelen, så den kan klikkes af og bæres som lift hvis barnet sover. Hvis barnevognsdelen skal bruges som lift eller seng er der indbygget vuggefunktion. Stof og madras kan tages af og vaskes i vaskemaskinen. Kan både vende ud imod Verden eller ind imod mor eller far.
Klapvognsdelen:
Liggelængde 90cm. Indbygget 5-punktssele. Ventileret og affjedret sæde for god siddekomfort. Sædet kan lægges helt ned, og fodstøtten er justerbar. Kan både vende ud imod Verden og ind imod mor eller far.
Stellet:
Sport letvægtsbarnevognsstel. Der er vendbart styr, så man slipper for at vende hele barnevognskassen hvis køreretningen skal ændres. Styret er højdejusterbart fra 63 til 117cm. Kuglelejehjul. Fodbremse foran og bagved, skal kun klikkes ned eller op med foden. Helt ny varekurv i stof medfølger.
Combivognen står som ny, med undtagelse af isoleringen på styret som er smuldret en smule. Jeg tager billeder af vognen imorgen og lægger dem på.
Nypris: 5999.- Pris: 4000.-
Billede 1+2: Barnevognsdel og klapvognsdel
Billede 3: Sportsstel