har det underligt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. december 2013

lotteh21

Godaften alle sammen.
jeg har lige et spørgsmål. Jeg havde i et par timer igår eftermiddags rigtig mange plukkeveer. Må indrømme de bed altså lidt og måtte trække vejret lidt dybt når de kom. De kom CA hver 5 minut. I nat vågnede jeg med mave pine og en underlig fornemmelse. Jeg svedte helt vildt og rystede. Jeg måtte på toilettet 3 gange. Bagefter kunne jeg så sove videre. Idag har jeg haft det underligt i maven og render og tisser hele tiden, osse selvom der ikke rigtig kommer noget, føles det som om jeg skal tisse konstant. Jeg har fået rigtig ondt forneden idag, specielt i venstre side. Kan ikke gå så hurtigt. Det er først kommet idag. Og under alt det her, har baby været meget aktiv, så er ikke urolig for den. Har i måske en forklaring? Undskylder for detaljerne og at det blev så langt. Jeg er idag 35-4. Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Kløver

Ville snakke med vagtlægen, kan være en blærebetændelse

Anmeld

28. december 2013

lotteh21

Okay.. Kan jeg prøve. Men plejer ens urin så ikke og lugte eller skifter farve eller det gør ondt når man skal på toilettet? Men tak for svar

Anmeld

28. december 2013

C8

lotteh21 skriver:

Godaften alle sammen.
jeg har lige et spørgsmål. Jeg havde i et par timer igår eftermiddags rigtig mange plukkeveer. Må indrømme de bed altså lidt og måtte trække vejret lidt dybt når de kom. De kom CA hver 5 minut. I nat vågnede jeg med mave pine og en underlig fornemmelse. Jeg svedte helt vildt og rystede. Jeg måtte på toilettet 3 gange. Bagefter kunne jeg så sove videre. Idag har jeg haft det underligt i maven og render og tisser hele tiden, osse selvom der ikke rigtig kommer noget, føles det som om jeg skal tisse konstant. Jeg har fået rigtig ondt forneden idag, specielt i venstre side. Kan ikke gå så hurtigt. Det er først kommet idag. Og under alt det her, har baby været meget aktiv, så er ikke urolig for den. Har i måske en forklaring? Undskylder for detaljerne og at det blev så langt. Jeg er idag 35-4. Knus...

Det lyder som bækkenløsning

Anmeld

28. december 2013

lotteh21

Jeg har været sygemeldt siden uge 26 på grund af bækkensmerter.

Anmeld

28. december 2013

...,

lotteh21 skriver:

Okay.. Kan jeg prøve. Men plejer ens urin så ikke og lugte eller skifter farve eller det gør ondt når man skal på toilettet? Men tak for svar

Ikke når man er gravid, jeg har haft det 2 gange her i min graviditet, og har ingen symptomer haft andet end mange plukveer og lidt ømhed i det nederste af maven

Anmeld

28. december 2013

lotteh21

Februar-Baby<3 skriver:

Ikke når man er gravid, jeg har haft det 2 gange her i min graviditet, og har ingen symptomer haft andet end mange plukveer og lidt ømhed i det nederste af maven

Okay... Men der hvor jeg har ondt er helt nede, føles som om den er ved at komme ud af mig. Synes bare ikke jeg oplevede det på den her måde ved mine andre graviditeter.

Anmeld

28. december 2013

Lykke:)

lotteh21 skriver:

Godaften alle sammen.

Kunne godt lyde som blærebetændelse måske
Jeg havde det 4!!!! gange under min graviditet uden at opdage det. Eneste symptomer var mange kraftige plukveer

Anmeld

28. december 2013

lineog4

Kan ikke huske hvornår i graviditet men efter jeg gik på barsel i uge 32. Der fik jeg det pludselig af h... Til alla det du beskriver - havde haft verdens nemmeste graviditet ligesom de andre 3 gange og jeg tænkte: okay nu skal jeg også prøve det i en graviditet at jeg intet kan, har ondt, skal tisse, svimmel og og og og.... Var til en kontrol en uge efter og slog ud på urinen og jeg havde en slem blærebetændelse. To dage på pencilin og jeg havde det igen fantastisk og det helt til jeg fødte en uge over termin

Anmeld

28. december 2013

lotteh21

Tusind tak for svar alle sammen. må hellere få det undersøgt.
God aften til jer alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.