Hvor ofte bliver man fulgt (vækstscanning et barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. december 2013

SRP

Hej piger

Jeg fødte en datter i marts, som vejede 2670 en uge før termin (igangsættelse pga. højt blodtryk). Skal i denne graviditet følges oftere pga. det lidt komplicerede forløb.

Er der nogle der ved, hvor ofte man skal scannes? Er det hver anden uge, måned eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

SHERO

Min dreng blev født 13 dage over tid og vejede også 2670 g. Denne gang har jeg siden uge 20 gået til kontrol scanninger hver 2-3 uge :-) de har sådan et skema vi skal scannes efter, så selvom hun er helt normal går de med livrem og seler, så dejligt...

Anmeld

28. december 2013

SRP

Tullen85 skriver:

Min dreng blev født 13 dage over tid og vejede også 2670 g. Denne gang har jeg siden uge 20 gået til kontrol scanninger hver 2-3 uge :-) de har sådan et skema vi skal scannes efter, så selvom hun er helt normal går de med livrem og seler, så dejligt...

Dejligt de holder så godt øje Skal scannes på OUH håber det er samme procedure der.

Anmeld

28. december 2013

LMX

SRP skriver:

Dejligt de holder så godt øje Skal scannes på OUH håber det er samme procedure der.

Jeg går til vækstscanninger på OUH Odense og det er hver 4. uge 

Anmeld

28. december 2013

Clisolka

SRP skriver:

Hej piger

Jeg fødte en datter i marts, som vejede 2670 en uge før termin (igangsættelse pga. højt blodtryk). Skal i denne graviditet følges oftere pga. det lidt komplicerede forløb.

Er der nogle der ved, hvor ofte man skal scannes? Er det hver anden uge, måned eller?

Jeg gik til vækstscanninger i min sidste graviditet og det var hver 4. uge 

Anmeld

28. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med alberte gik vi også hver 4 uge! Vh stine

Anmeld

29. december 2013

Babydream2013

Jeg bliver fulgt hver 3 uge

Anmeld

30. december 2013

Elling <3<3

Her var det planen vi skulle skannes hver 3. Uge. Det endte dog med at blive hver uge, og til sidst hver anden dag, da vores pige også var meget lille.

Så de skal nok holde godt øje.

Anmeld

30. december 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Fra uge 13 og frem til uge 35 blev jeg scannet hver 4.uge,og så blev jeg scannet i uge 36 og 37,og lillebror er født i 38+1. 

Anmeld

30. december 2013

SRP

Tak for alle jeres svar Er glad for at høre, at der bliver holdt godt øje med scanninger. Jeg er en smule utryg ved det hele pga. forløbet sidste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.