kilder i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
7 svar
2 synes godt om
28. december 2013

san

Er der andre der også har prøvet der? det er lige som om det kilder i maven engang imellem.. Har endnu ikke mærket liv endnu, da jeg kun er i uge 14

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

crish89

san skriver:

Er der andre der også har prøvet der? det er lige som om det kilder i maven engang imellem.. Har endnu ikke mærket liv endnu, da jeg kun er i uge 14

Jeg har det sjovt at mærke, men de siger at det er i den tidlige fase når den lille bevæger sig rundt

Anmeld

28. december 2013

san

crish89 skriver:

Jeg har det sjovt at mærke, men de siger at det er i den tidlige fase når den lille bevæger sig rundt

okay, lidt sjovt syntes jeg bliver spændende at mærke, hvordan det føles når man rigtig mærker liv...

Anmeld

28. december 2013

crish89

san skriver:

okay, lidt sjovt syntes jeg bliver spændende at mærke, hvordan det føles når man rigtig mærker liv...

Ja det er det ja det bliver helt sjovt..

Anmeld

28. december 2013

Drømmen <3

Jeg er også 14+1 vil så gerne mærke noget! føler noget engang i mellem men tror det er tarme.. 

Anmeld

28. december 2013

Kløver

Sådan følte jeg det første liv i uge 14 som en fisk der kører halen over maven indvendigt lidt som små luft bobler

Anmeld

28. december 2013

Drømmen <3

så kan det jo måske godt være det var den jeg kunne mærke skal til scanning imorgen og se køn.. Glæder mig helt vild!!  

Anmeld

28. december 2013

san

tror måske også det er noget baby gør, men ved det ikke   det er i hvert fald første gang jeg mærker noget lignende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.