Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der andre der også har prøvet der? det er lige som om det kilder i maven engang imellem.. Har endnu ikke mærket liv endnu, da jeg kun er i uge 14
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
san skriver: Er der andre der også har prøvet der? det er lige som om det kilder i maven engang imellem.. Har endnu ikke mærket liv endnu, da jeg kun er i uge 14
crish89 skriver: Jeg har det sjovt at mærke, men de siger at det er i den tidlige fase når den lille bevæger sig rundt
Jeg har det sjovt at mærke, men de siger at det er i den tidlige fase når den lille bevæger sig rundt
okay, lidt sjovt syntes jeg bliver spændende at mærke, hvordan det føles når man rigtig mærker liv...
san skriver: okay, lidt sjovt syntes jeg bliver spændende at mærke, hvordan det føles når man rigtig mærker liv...
Jeg er også 14+1 vil så gerne mærke noget! føler noget engang i mellem men tror det er tarme..
så kan det jo måske godt være det var den jeg kunne mærke skal til scanning imorgen og se køn.. Glæder mig helt vild!!
tror måske også det er noget baby gør, men ved det ikke det er i hvert fald første gang jeg mærker noget lignende...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128