Så nåede vi også uge 31.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.245 visninger
18 svar
38 synes godt om
28. december 2013

Marianne1989

Maven er begyndt at vokse helt vildt. jeg er ret øm nederst på maven, især venstre side... Tænk, han er færdigbagt om 7 uger?! .. Det er fuldstændig vildt at tænke på.  

Her får I et billede af mavsen i uge 31 (30+0)

Jeg håber I alle har haft en fantastisk jul.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Aabye

Marianne1989 skriver:

Maven er begyndt at vokse helt vildt. jeg er ret øm nederst på maven, især venstre side... Tænk, han er færdigbagt om 7 uger?! .. Det er fuldstændig vildt at tænke på.  

Nu har jeg fulgt dig sådan lidt på side linien siden starten. 
Det er simpelthen SÅ vildt at du ikke er større.. 
Spændende at se hvordan du ser ud om 10 ugers tid hvis du altså ikke har født inden

Anmeld

28. december 2013

Marianne1989

Aabye skriver:

Nu har jeg fulgt dig sådan lidt på side linien siden starten. 
Det er simpelthen SÅ vildt at du ikke er større.. 
Spændende at se hvordan du ser ud om 10 ugers tid hvis du altså ikke har født inden

.. jeg synes nu jeg er blevet ret stor! :O.. jeg er stadig meget meget større om aftenen, når jeg i løbet af dagen har spist og drukket godt.. men så dagen efter, efter et toiletbesøg, så ser jeg sådan der ud. 

der er mange som har en nogenlunde 'stabil' mave, min svinger helt vanvittigt ? :/ 

men ja, jeg er selv meget spændt på at se hvad det bliver til med den mave ! Om det bliver ligesom alle har sagt til mig fra uge 10, eller om jeg bare forbliver i sådan lidt halvfed status :p

Anmeld

28. december 2013

Mortilxx

Marianne1989 skriver:

Vildt at maven ikke er større, men FLOT det er den! :-) Synes godt man kan se der ligger en lille en derinde, men ville bare aldrig tro at du var/er så langt henne :-) Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se hvordan din mave ser ud om aftenen? :-)

Anmeld

28. december 2013

Mortilxx

Marianne1989 skriver:

.. jeg synes nu jeg er blevet ret stor! :O.. jeg er stadig meget meget større om aftenen, når jeg i løbet af dagen har spist og drukket godt.. men så dagen efter, efter et toiletbesøg, så ser jeg sådan der ud. 

der er mange som har en nogenlunde 'stabil' mave, min svinger helt vanvittigt ? :/ 

men ja, jeg er selv meget spændt på at se hvad det bliver til med den mave ! Om det bliver ligesom alle har sagt til mig fra uge 10, eller om jeg bare forbliver i sådan lidt halvfed status :p

Halvfed er du bestemt ikke! :-)

Anmeld

28. december 2013

mommy1991

Marianne1989 skriver:

Hvor er du bare fin  

Anmeld

28. december 2013

FrkZier

Marianne1989 skriver:

det er altså vildt at du stadig er så petit, du er bestemt vokset ingen tvivl om det, men det er stadig en lille men yderst SMUK mave du har dig der!
jeg glæder mig hver uge til dit mavebillede, synes det er så spændende at følge din lille fine mave

Anmeld

28. december 2013

Aabye

Marianne1989 skriver:

Vi må have et billede af hvordan du ser ud om aftenen

Anmeld

28. december 2013

Marianne1989

Nihell skriver:

Halvfed er du bestemt ikke! :-)

Hehe, mange tak. Det er SÅ rart at høre, når man føler sig som en flodhest.  Jeg kan prøve at tage et aftenbillede om nogle timer, jeg skal prøve at time det efter aftensmaden ! I får et chok  

Anmeld

28. december 2013

Marianne1989

FrkZier skriver:

det er altså vildt at du stadig er så petit, du er bestemt vokset ingen tvivl om det, men det er stadig en lille men yderst SMUK mave du har dig der!
jeg glæder mig hver uge til dit mavebillede, synes det er så spændende at følge din lille fine mave

Iiiih, tusind taaak .. Det gør mig glad at høre. Man bliver så underlig nærtagende under graviditeten, og folk skal ikke sige meget "ved siden af", så føler jeg mig fornærmet . Men DU, du siger ALTID de helt rigtige ting! Det gør mig rigtig glad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.