Hvornår tester i med æl-test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2013

JGeo

Hey Girls

Hvornår på dagen har det virket bedst på jer, at teste med ægløsningstest?
Der står ikke noget om det i brugsanvisningen på de ægløsningsteste jeg har (stavene fra billige-teste.dk)
Jeg kan bedst lave tydelige streger, hvis jeg tester om morgenen, men har hørt det er bedst at teste om eftermiddagen. Når jeg tester om eftermiddagen, så synes jeg ikke strengere bliver så tydelige, som om morgenen.
Tester I flere gange om dagen?

God weekend til jer, og på forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Mother-love

JGeo skriver:

Hey Girls

Der står ikke noget om det i brugsanvisningen på de ægløsningsteste jeg har (stavene fra billige-teste.dk)
Jeg kan bedst lave tydelige streger, hvis jeg tester om morgenen, men har hørt det er bedst at teste om eftermiddagen. Når jeg tester om eftermiddagen, så synes jeg ikke strengere bliver så tydelige, som om morgenen.

Jeg tester bedst om aftenen.ca omkring kl 20. Kan slet ikke fremtrylle en positiv test om morgen.

Anmeld

27. december 2013

JGeo

Havanagila skriver:

Jeg tester bedst om aftenen.ca omkring kl 20. Kan slet ikke fremtrylle en positiv test om morgen.

Okay.. Den ene gang jeg testede om aftenen, var stregerne ikke ret tydelige. Tester du så kun den ene gang om dagen?

Anmeld

27. december 2013

Mother-love

JGeo skriver:

Okay.. Den ene gang jeg testede om aftenen, var stregerne ikke ret tydelige. Tester du så kun den ene gang om dagen?

Efter flere forsøg hvor jeg testede flere gange om dagen. Og hver gang blev den om aftenen hurtigst positiv. Så jeg testede kun om aftenen derfra. For det er lidt dyrt at teste flere gange om dagen.

Inden Jeg blev gravid med min datter. Testede jeg hovedsagelig om morgenen og fik aldrig en test hvor der var to streger på ikke engang en negativ, hvor teststregen ikke er ligeså tydelig. Test stregen var altid blank.

Og fandt så ud af at det passer bedst hvis jeg har tisset af omkring kl 16-17 stykker og så først tester omkring kl 20.

Håber du finder ud af det. Det var virkelig en videnskab for mig i starten hehe.

Anmeld

28. december 2013

Rødhætte

JGeo skriver:

Hey Girls

Jeg testet omkring kl 17.. Det passet fint for mig

Anmeld

28. december 2013

Kløver

Det er bedst at teste eftermiddag eller aften og hver dag på ca samme tidspunkt, sidst testede jeg ca kl 8 hver aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.