Konfirmationstøj til en dreng bortgives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.688 visninger
8 svar
10 synes godt om
27. december 2013

IT-nørd

Jeg har et meget flot sæt tøj som min søn blev konfirmeret i i april. Hverken jakken eller bukser passer han ikke mere og jeg vil derfor gerne glæde en dreng, hvis forældre ikke har så mange penge.

Jeg vil ikke aflevere det til genbrug og vil heller ikke sælge, men vil som skrevet gerne gøre en god gerning.

Tøjet er købt nyt, til fuld pris og har værdi af ca 1.000 kr Billeder følger om lidt. Tøjet passer til en helt almindelig 14-årig, som er omkring 160-162 cm høj

Billeder kommer om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

IT-nørd

Habit jakke fra Hound (mørkeblå), skjorte fra Monday og jeans fra Jeff (lidt blanke i sort)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. december 2013

Lotus86

Hvor er det sødt af dig

Anmeld

28. december 2013

Team Putte

IT-nørd skriver:

Habit jakke fra Hound (mørkeblå), skjorte fra Monday og jeans fra Jeff (lidt blanke i sort)

Så fint håber nogen melder sig

Anmeld

28. december 2013

Lisbeth1985

Sød tanke:-)

Anmeld

13. januar 2014

KatR

Hej jeg er meget interesseret i din søns konfirmationstøj! Vi skal holde her til foråret. sød tanke  i øvrigt har du det stadig? Og i så fald.. Hvor i landet?  Venlig hilsen Katja Radoor Asnæs, Sjælland. 

Anmeld

13. januar 2014

KatR

Hej jeg er meget interesseret i din søns konfirmationstøj! Vi skal holde her til foråret. sød tanke  i øvrigt har du det stadig? Og i så fald.. Hvor i landet?  Venlig hilsen Katja Radoor Asnæs, Sjælland. 

Anmeld

26. januar 2014

Lars Krarup Steiness

Team Putte skriver:

Så fint håber nogen melder sig

Hej vi er en lille familie i Esbjerg som er meget interesseret i dit tøj. Vi har en søn, som skal konfirmeres d 29 maj. Vores økonomi er desværres lidt vanskelig for tiden, da jeg igennem et stykke tid har gået sygemeldt. Tøjet ville derfor falde på et meget tørt sted. Sidst men ikke mindst, vil vi lige benytte lejligheden til fortælle, hvilken fantastisk tanke vi synes det er. Vh Lars Steiness. 

Anmeld

26. januar 2014

IT-nørd

Tøjet er allerede givet videre til en dreng, som selv skulle tjene penge til sit tøj, ellers måtte han bruge det han har i forvejen (og det er ikke meget). Han blev så glad og det gjorde mig glad!

Jeg beklager meget jeg ikke svarede i tråden før - der er sket en fejl fra min side og jeg ikke så at der blev skrevet indlæg i tråden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.