Bedste tidspunkt for 3D scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
7 svar
2 synes godt om
27. december 2013

WantingBaby2012

Herhjemme er vi blevet enige om at vi gerne vil have lavet en 3D scanning på lillemanden. Men hvilken uge får man det bedste resultat?

Vis meget gerne jeres scanningsbilleder frem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Kløver

Ca uge 28

Anmeld

27. december 2013

De3Guldklumper

WantingBaby2012 skriver:

Herhjemme er vi blevet enige om at vi gerne vil have lavet en 3D scanning på lillemanden. Men hvilken uge får man det bedste resultat?

Jeg ville vælge omkring uge 27-30.

Anmeld

27. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea fik vi i uge 28, og det var så fedt!! 

Med alberte fik vi i uge 30, og der blev billederne knap så gode, da der jo var mindre plads at hun ku vende sig på, så det var svært at fange hende ordenligt! Vh stine

Anmeld

27. december 2013

asff

WantingBaby2012 skriver:

jeg fik en 26+4 (mener jeg), det var helt fantastisk.. Hvis ikke bebs ligger rigtigt, er der stadig tid til en ny scanning. Billeder er i mit fotoalbum, dog var hun meget genert, så det er ikke de bedste billeder

Anmeld

27. december 2013

WantingBaby2012

Tror jeg vil prøve at booke en tid når jeg er i uge 28 så  

Så har man noget at glæde sig til når MD er overstået og der ikke er flere planlagte scanninger. 

Anmeld

27. december 2013

Monski

WantingBaby2012 skriver:

Tror jeg vil prøve at booke en tid når jeg er i uge 28 så  

Så har man noget at glæde sig til når MD er overstået og der ikke er flere planlagte scanninger. 

Moderkagens placering har også noget at sige, hvis den ligger fortil mener jeg de fleste steder anbefaler det senest er uge 28

Anmeld

27. december 2013

WantingBaby2012

Monski skriver:

Moderkagens placering har også noget at sige, hvis den ligger fortil mener jeg de fleste steder anbefaler det senest er uge 28

Ok, ved ikke hvordan min moderkage ligger. Men det kan jeg vel få at vide til MD?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.