Min første kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2009

KWL

Trina skriver:

Jeg vil proeve at lave en MIckey Mouse Kage til min soens foedeslsdag. Han er jo lavet af 3 cirkler saa taenker at det maaske ikke er alt for kompliceret, og han er et stort hit hjemme hos os. Og har man besvaerlige gaester som ikke kan lide enten det ene eller det andet kunne oerene vaere specielle kager.

Og ellers hvad med en bi, som der ogsaa er fine eksempler paa herinde. Eller Hello Kitty som er et hit hos de fleste prinsesser.

Fin kage, forresten

Altså når du får lavet den der Mickey kage så put endelig billeder ind. Min mindste er helt vild med ham og jeg går og leger med tanken om at lave en til hendes fødselsdag i dec. Men må indrømme at jeg mangler lidt fantasi... så det kunne være rart hvis du fik lavet sådan en

Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

3rollinger

Kristinewl skriver:

Altså når du får lavet den der Mickey kage så put endelig billeder ind. Min mindste er helt vild med ham og jeg går og leger med tanken om at lave en til hendes fødselsdag i dec. Men må indrømme at jeg mangler lidt fantasi... så det kunne være rart hvis du fik lavet sådan en

Kristine

Det skal jeg gerne goere, men det bliver min foerste kage saa jeg garanterer ikke for resultatet .

Den skal foeste laves i starten af september, saa jeg haaber du kan vente saa laenge. Men hvis foedselsdagen er er i december, saa burde det nok ikke vaere noget problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.