Jeg ved snart ikk hvad jeg skal gøre med min dreng længere. Om aftenen når jeg ammer inden vi begge skal i seng kan jeg fint amme i ca 20 min, så kommer han op og bøvse af og får ren ble også tilbage ved brystet da han altid er mere sulten, men ofte er han bare møg urolig når han kommer til anden gange, han ligger og slår og sparker mig i maven og græder. Han vil ikk spise, bleen er ikke et problem, prøver at svøbe ham og gå rundt med ham for at finde ud af om det er noget andet men til sidt ender det så med han Alligvel er sulten og ligger sig så font til igen.
Sagen er bare den jeg er ved at være træt af han slår og sparker mig i maven for det gør ondt.
Tænker pt selv det nok er fordi han først nu er ved at lære at kunne prøve og kontrollere sine arme, men hvad har i andre gjort da jeres barn var i den periode? Han er ti uger og vil kun falde i søvn med brystet i munden om aften. Hvordan fik i dem så til at sove i egen seng for hvis jeg prøver at flytte ham, vågner han og græder og vil tilbage til mig? Er det så bedre at give ham flaske? Hvad er jeres erfaringer
Anmeld