Har i også prøvet kun den ene side?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. december 2013

miss_c

Jeg er gravid i uge 6 har derfor kun lige fået de første symptomer på graviditet. 

Det undrer mig lidt at jeg kun har ondt i højre side af underlivet/lænden i dag - er der andre der har oplevet det?

Jeg har ikke blødninger eller andet kan tyde på f.eks. graviditet udenfor livmoderen. Men det undrer mig stadig at ømheden er i den ene side, og ikke i begge. 

KH 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ork ja...

har også haft at den ene side var øm morgenen og den anden om aftenen...

Var forskelligt hvad side og hvor på den side det lige gjorde ondt i starten

Anmeld

27. december 2013

Clisolka

miss_c skriver:

Jeg er gravid i uge 6 har derfor kun lige fået de første symptomer på graviditet. 

Det undrer mig lidt at jeg kun har ondt i højre side af underlivet/lænden i dag - er der andre der har oplevet det?

Jeg har ikke blødninger eller andet kan tyde på f.eks. graviditet udenfor livmoderen. Men det undrer mig stadig at ømheden er i den ene side, og ikke i begge. 

KH 

Det oplevede jeg også - i begge graviditeter 

Anmeld

27. december 2013

Trekløver(:

Det oplevede jeg, da jeg var gravid

Anmeld

27. december 2013

Mariam90

miss_c skriver:

KH 

Tillykke med graviditetenJeg får ligementsmerter på venstre side, når jeg var til scanning så sagde jm at jeg er blevet gravid Fra venstre ægleder og derfor den er øm og kan gøre ondt fordi ægget har lagt sig der et eller andet sted. Ved så ikk hvis det passer 

Er 8+5 

Anmeld

27. december 2013

Mmy87

I starten blev jeg også helt nervøs, fordi jeg kun havde ondt i venstre side, men det har bredt sig til at være lidt over det hele i perioder, og har set på scanning, at der intet er, så det er helt normalt (scanning fordi de skulle fastslå termi )

Anmeld

27. december 2013

Elbæk

miss_c skriver:

KH 

Åh ja - det har jeg også prøvet. Dolkende slemme smerter der kronisk er i den ene side mit var så slemt at min læge gav mig en scanning for at berolige mig.. Så det er vidst meget normalt. 

Og så STORT tillykke med graviditeten og den lille spire!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.