allrede uge 26+1.. hvor bliver tiden af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
6 svar
10 synes godt om
27. december 2013

justagirl

Mærker min lille prinsesse hver dag! det er så skønt, til tider også irriterende..

meeen nøøøj hvor kærligheden dog blomstre! kan slet ikke vente med at skulle ordne børneværelset:i

er ikke generet af noget, de sure opstød har ikke været der i omkring 2 uger, men torsdag d 16 var jeg lige en tur forbi fødegangen, 4-5 timer efter, blev jeg sendt hjem med beskeden om jeg skulle slappe af...

ja.. må jo lytte til min krop:I

jeg glæder mig til at skulle vise jer mit vidunder Termin 3 april!

Mvh Den spændte førstegangsfødende!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

justagirl

Og vægten siger nu +11 kg.. men har stået stille i 2 uger skøøøøønt!

Anmeld

27. december 2013

asff

justagirl skriver:

Mærker min lille prinsesse hver dag! det er så skønt, til tider også irriterende..

meeen nøøøj hvor kærligheden dog blomstre! kan slet ikke vente med at skulle ordne børneværelset:i

er ikke generet af noget, de sure opstød har ikke været der i omkring 2 uger, men torsdag d 16 var jeg lige en tur forbi fødegangen, 4-5 timer efter, blev jeg sendt hjem med beskeden om jeg skulle slappe af...

Hvor er den flot!

Er det sikkert hun kommer d 3. april?

Anmeld

27. december 2013

justagirl

asff skriver:

Hvor er den flot!

Er det sikkert hun kommer d 3. april?

Altså der ligger min termin, såå men tror jeg føder før tid:I  det er der bare noget der siger mig, også da min mor har gjort det med mig og min bror.. 14 og 17 dage før.. men det ville nu heller ikke gøre noget, da 3 april er faderens fødselsdag

Anmeld

27. december 2013

BigHope13

justagirl skriver:

Hvor er det bare en fin mave du har.

Glæder mig til at se vidunderet, bliver spændende hvornår hun kommer. Min mor har også født før tid begge gange 14 og 12 dage før termin, min kæreste er født på terminen, men vores knægt skulle tvinges ud med igangsættelse 41+3 så her holdt det bestemt ikke stik

Anmeld

27. december 2013

Babydrøm

justagirl skriver:

Rigtig flot mave

Anmeld

29. december 2013

justagirl

Tusinde tak!! :i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.