Annemette07 skriver:
Nogen der ha haft problemer med at få sit barn til at sove om dagen? Min dreng på ti uger vil bare ikk sove om dagen. Han sover maks 1 time fra ca 8.30-22.00. Hvis jeg går med ham i barnevogn sover han men ligeså snart jeg stopper vågner han efter ti minutter. Han kan også sove ved mit bryst men vågner ligeså snart jeg fjerner ham :-( føler mig efter hånden magtesløs for det har været galt siden han var tre uger
Jeg vil bare lige fortælle, at jeg har haft nøjagtig samme problem med min søn.
Han ville KUN sove når jeg gik med ham i barnevognen, og så snart jeg stillede ham, vågnede han efter max 10min.
Jeg har gået MANGE 2-timers ture, og gerne flere gange om dage for at få ham til at sove lange lure.
Jeg blev til sidst i protest ved med at forsøge at stille ham efter en kort gåtur. Og pludselig en dag sov han bare. Han er i dag 18uger, og eg kan nu de fleste dage gå med ham indtil han sover, så stille ham og han sover 1,5time ca.

Kan jo ikke sige at det virker at blive ved med at forsøge, men vil bare fortælle, at det gjorde det for mig. En lille opmuntring til dig, om at det kan lykkes selvom man ikke tror det når de for 117gang vågner efter kun 10 min .
Anmeld