Hvad snacker I? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
1 synes godt om
27. december 2013

MsDane

Som så mange andre i det danske land er januar for mig = slankekur! Og jeg har derfor brug for inspiration til snacks. Maden er ikke så svær for mig, da det ikke er mit svage punkt - det er slik! MASSER AF SLIK!
Jeg har derfor brug for noget, man lige griber, når den søde tand melder sig.. Kom gerne med en masse ideer
Har tidligere brugt kanelknækbræd, men det er ikke så godt, hvis man skal køre lowcarb-diæt!

God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Demata

Jeg spiser mest frugt, særligt klementiner er jeg glad for lige for tiden, da det også virker afslappende for mig at sidde og pille dem

Skal det være mere sødt, drysser jeg lidt kanel på, det smager rigtig godt på æble og ananas, synes jeg. 

Er det det mere salte jeg har lyst til, er jeg glad for hummus/guacolome/bønnedip eller andre former for sund dip, med grøntsagsstænger  

Anmeld

27. december 2013

MsDane

Demata skriver:

Jeg spiser mest frugt, særligt klementiner er jeg glad for lige for tiden, da det også virker afslappende for mig at sidde og pille dem

Skal det være mere sødt, drysser jeg lidt kanel på, det smager rigtig godt på æble og ananas, synes jeg. 

Er det det mere salte jeg har lyst til, er jeg glad for hummus/guacolome/bønnedip eller andre former for sund dip, med grøntsagsstænger  

God ide med kanel på æblerne... Det må jeg helt klart prøve

Anmeld

27. december 2013

LilleSmølf

Grøntsagsstave

Nøøøj hvor kan jeg æde mange grøntsager, og hvis du laver lidt dip til (fx. hummus eller creme fraiche dip hvis du ikke synes det er for "fedt") smager det bare fantastisk.

Knækbrød med en smule Philadelphia og tomat ovenpå (eller hvad du nu synes) er også bare mums.

Og selvfølgelig frugt, yoghurt, eller måske en hjemmelavet smoothie.

Nu bliver jeg helt lækkesulten

Anmeld

27. december 2013

firstbaby

Som så mange andre i det danske land er januar for mig = slankekur! Og jeg har derfor brug for inspiration til snacks. Maden er ikke så svær for mig, da det ikke er mit svage punkt - det er slik! MASSER AF SLIK!
Jeg har derfor brug for noget, man lige griber, når den søde tand melder sig.. Kom gerne med en masse ideer
Har tidligere brugt kanelknækbræd, men det er ikke så godt, hvis man skal køre lowcarb-diæt!

God dag

edamame bønner! mums, de er virkelig gode 

og ellers kikærtesnacks (prøv at google det ) Men de er jo godt nok lidt mere salt end sødt. 

Anmeld

27. december 2013

A&F

Gulerodsstave vendt i lidt spidskommen og salt med presset citron saft.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.