:( hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
11 svar
1 synes godt om
27. december 2013

Nadia1991

Jeg er i uge 8 Idag og lider ekstremt meget at kvalme + opkast. Jeg spiser ikke fordi det ryger op med det samme igen. Et glas vand kan jeg dårligt drikke om morgen uden jeg sidder og bliver dårlig med kvalme som næsten er ulideligt.

Jeg har prøvet med kiks, og al verdens ting Intet hjælper.

de sidste 3 uger har været et helvede har tabt mig 3,5 kg 

og kan simpelthen ikke holde id at skulle gå sådan her instil uge 12.. Nogen gode ideer eller råd er desperat og prøver gerne alt. vil helst ikke til lægen og få piller for kvalme hvis jeg kan stoppe det på anden måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Frk.S

Har du prøvet at spise kiks, knækbrød eller lignende allerede inden du står ud af sengen?

Anmeld

27. december 2013

Sitrani

Nadia1991 skriver:

Jeg er i uge 8 Idag og lider ekstremt meget at kvalme + opkast. Jeg spiser ikke fordi det ryger op med det samme igen. Et glas vand kan jeg dårligt drikke om morgen uden jeg sidder og bliver dårlig med kvalme som næsten er ulideligt.

og kan simpelthen ikke holde id at skulle gå sådan her instil uge 12.. Nogen gode ideer eller råd er desperat og prøver gerne alt. vil helst ikke til lægen og få piller for kvalme hvis jeg kan stoppe det på anden måde.

Jeg les ufatteligt meget af kvalme i min graviditet... Åh... Det er bare ikke sjovt Jeg synes sodavands-is virkede... Og iskold rød saftevand Prøv det... Jeg havde kvalme længere end uge 12... Det er udmattende... Held og lykke Og tilykke

Anmeld

27. december 2013

Nadia1991

Frk.S skriver:

Har du prøvet at spise kiks, knækbrød eller lignende allerede inden du står ud af sengen?

Nej har ikke prøvet inden jeg står ud af sengen. 

Men vil da helt klart prøve det :-)

Anmeld

27. december 2013

Nadia1991

Sitrani skriver:

Jeg les ufatteligt meget af kvalme i min graviditet... Åh... Det er bare ikke sjovt Jeg synes sodavands-is virkede... Og iskold rød saftevand Prøv det... Jeg havde kvalme længere end uge 12... Det er udmattende... Held og lykke Og tilykke

Puha der lyder som en ordenlig omgang

jeg er villig til at prøve stort set alt. føj det er ubehageligt at blive ved med at have kvalme.

tusind tak 

Anmeld

27. december 2013

Pcokate

Nadia1991 skriver:

Kom til lægen og få de der kvalmestillende piller! De nye store undersøgelser har bevist at de er ufarlige for bebs. 

Jeg havde kronisk opkastelsei næsten hele graviditeten. Dengang vidste man ikke bivirkningerne 100% af de piller:/ 

jeg endte med at rende rundt og besvime og ialt tabe 40 kilo og var alt alt for svag i kroppen 

krydser fingrer for dit stilner

Anmeld

27. december 2013

tweety2060

Akupunktur? Nogle fødesteder tilbyder akupunktur til gravide

Anmeld

27. december 2013

Rødhætte

Puha hvor jeg lider med dig. Jeg har også ekstrem kvalme og nogle dage opkastning. Det er så mega hårdt. Jeg har fået piller fra lægen, men de virker ikke Jeg kan holde alt flydende mad nede. Jeg lever stort set af yoghurt med frugt, suppe og lidt pasta. Kan desværre ikke give så mange råd, da jeg ikke har fundet kuren. Ikke særlige opmunterende ord her fra. Jeg er i dag 13+0 og har stadig lige så meget kvalme som da det startet i uge 6... Håber dit hurtigt vender igen 

Anmeld

27. december 2013

Anonymor1

Nadia1991 skriver:

Øv hvor er det synd for dig

Jeg vil dog anbefale dig at søge læge hvis det ikke bliver bedre. Jeg tabte mig selv rigtig meget i starten af graviditeten og kunne intet holde nede. Jeg fik kvalmestillende piller som jeg måtte tage helt indtil uge 20!! Og så var jeg desværre også indlagt et par nætter for at få drop - især fordi jeg var så dehydreret og intet kunne holde i mig. Og det hjalp rigtig meget. Hvis du er virkelig skidt, så søg læge! Det er ikke godt for dig at gå og have det så dårligt Håber snart for dig at det bliver bedre 

Anmeld

27. december 2013

Mother-love

Du kan prøve seaband. Som er armbånd man kan få i Matas som laver et tryk på håndledet. Det hjalp mig. Jg led at opkast og strid kvalme indtil uge 18.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.