Hospital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

VIPpigen

Øv... Rigtig god bedring.

Nu er det kun fordi jeg lige selv har været til scanning, og min datter er scanner i 8+4. Men jeg kan ikke helt få din uge til at passe med størrelsen. Jeg var til scanning lige før jul, der blev den lille målt til 1,4 og jeg var 7+6. Da jeg ventede vores datter var jeg til scanning 8+4 og mener hun målte 2,1 der ca...

tænker om de gav dig din uge, eller om det stadig er lægens beregning... Her passede lægens beregning ikke overhovedet, på den lillesøster størrelse her før jul, men ifølge mig selv passede det perfekt

Ligemeget hvad, så er det vigtigste hjerteblink, og du er ved at komme på dupperne igen. Termin skal nok blive endelig fastsat når i skal til NF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Mariam90

VIPpigen skriver:

Øv... Rigtig god bedring.

Nu er det kun fordi jeg lige selv har været til scanning, og min datter er scanner i 8+4. Men jeg kan ikke helt få din uge til at passe med størrelsen. Jeg var til scanning lige før jul, der blev den lille målt til 1,4 og jeg var 7+6. Da jeg ventede vores datter var jeg til scanning 8+4 og mener hun målte 2,1 der ca...

tænker om de gav dig din uge, eller om det stadig er lægens beregning... Her passede lægens beregning ikke overhovedet, på den lillesøster størrelse her før jul, men ifølge mig selv passede det perfekt

Ligemeget hvad, så er det vigtigste hjerteblink, og du er ved at komme på dupperne igen. Termin skal nok blive endelig fastsat når i skal til NF

Tak allesammen

Hehe ja det har du helt ret i fordi de regner fra første dag mens (27okt)og det betyder ikke at babyen er så gammel, men sådan regner de og til NF scanning vil de kunde se presic termin o alt andet. 

De sagde til mig på hospitalet at 1,4 cm betyder at babyen er 7+6 gammel. Men alligevel regner de mine uger som 9+0 idag men babyen er sikkert 8+1 nu.

Håber min dansk er til at forstå hehe 

Idag har jeg det bare bedst, spiser kvalme piller så snart jeg kan mærke at jeg bliver dårlig og så kan jeg være et menneske igen og spise og drikke OG SMIL

Anmeld

29. december 2013

VIPpigen

Mariam90 skriver:

Tak allesammen

Hehe ja det har du helt ret i fordi de regner fra første dag mens (27okt)og det betyder ikke at babyen er så gammel, men sådan regner de og til NF scanning vil de kunde se presic termin o alt andet. 

De sagde til mig på hospitalet at 1,4 cm betyder at babyen er 7+6 gammel. Men alligevel regner de mine uger som 9+0 idag men babyen er sikkert 8+1 nu.

Håber min dansk er til at forstå hehe 

Idag har jeg det bare bedst, spiser kvalme piller så snart jeg kan mærke at jeg bliver dårlig og så kan jeg være et menneske igen og spise og drikke OG SMIL

Forstår udemærket dit dansk

Præcis... Ifølge min læge skulle jeg også være næsten en uge længere henne... Det forstår jeg bare slet ikke, for mine egne beregninger passer på den bettes størrelse.

Men ja, termin bliver endelig fastsat når vi kommer til NF. Da jeg blev scanner var målene meget usikre. En sagde 8+0, en anden sagde 7+6 og en tredje sagde 7+5. I følge mine egne beregninger ville jeg være 7+6... Men venter også til NF, jeg blev kastet rundt i terminer i første graviditet. Men det var ikke vigtigt,  for det handlede kun om få dage, ligesom her...

Det er godt du kan spise, og være lidt dig selv... Håber du kommer hjem til nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.