navnet Daisy hvad siger i til det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

Pcokate

Jeg tænkte først på Andersine og så blomsten men ærligt har jeg kunne danne relationer til de fleste navne. Derfor synes jeg det ville være et fint pigenavn, det lyder jo sødt og er nemt at udtale

også lærte jeg noget nyt i denne tråd (dronningen har et kælenavn!) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Mum33

Det får mig til at grine 

Anmeld

27. december 2013

Carina:-)

I tager da bare det navn I kan lide

Der er mange ufatteligt grimme og kedelige navne til,så forfriskende med lidt nyt input.

Smag er forskellig,og det andre synes er grimt, synes andre igen er smukt.

Og helt ærligt ,så har jeg ingen mening om navnet Daisy der i min verden er lige så godt som alle mulige andre pigenavne

Anmeld

27. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Vi tænker lidt på navne da vi prøvet at få en baby mere hvad siger i til navnet Daisy

jeg tænker en hund

Anmeld

27. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker på en rigtig sød pige jeg engang kendte da jeg boede i London ( hun var også dansker ) 

Jeg forventede en høj blondine med meter lange ben, fra København. Da hun så kom var hun 1.55 høj, havde det smukkest lange rød hår og fregner. Og hun var så bund jysk, som man overhovedet ka være. Vh stine

Anmeld

27. december 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Vi tænker lidt på navne da vi prøvet at få en baby mere hvad siger i til navnet Daisy

Min store søster hedder det og har altid syntes det var et anderledes lidt sjovt og flot navn

Tror de fleste navne at man kan forbinde det med et eller andet .
Så kommer helt an på hvordan i har det med navnet

Anmeld

27. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det er ikke lige mig. Jeg ville i hvert fald overveje grundigt, om det gik sammen med efternavnet - Daisy Sørensen, Hansen eller Jensen klinger lidt komisk. 

Anmeld

27. december 2013

chael

Anonym skriver:

Det hed min gamle hest...

Det er meget sødt til et dyr, men ikke til en baby, eller et menneske generelt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.