Såre jeg hende det altid mig først ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

Kløver

Anonym skriver:

ja men tror nok vi venter med at sige dato før sener på året vi havde snakket om at give dato i en lille julegave nest år

Sikke en sød ide, så har hun stadig tid til at vænne sig til tanken håber i får en fantastisk dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

ja puha hvor skal jeg starte jeg er selv 25
det her drejer sig om en nær kvinde i familie

jeg fandt et dejlig arbejde som jeg arbejde med ind til jeg tog udd blev uddannet fik to børn blev selv og fandt en super lækker lejlighed.
fandt manden i mit liv og vi har sådan imellem os snakket om bryllup nest sommer.. ja det så lige kort mit liv...

men sagen er så den da jeg havde fast arbejde fik meget god løn var hende i min familie meget sur skuffet ked hun var 9 år ældre end mig og havde ikke opnået noget..
det sammen sket igen da jeg blev uddannet havde enlig et meget nær forhold ind alt det her... når hun blev så uddannet og det var så super hun havde en fyr og de prøvet at få børn igennem ivf han kunne ikke jeg blev med et uheld gravid (havde p ring) her går det så helt galt hun er skuffet kan ikke glæde sig over det at jeg skal have et barn og ej heller da jeg få nr to hun har tabt et ca samme tid da jeg får nr to ville have haft termin sammen tid ca jeg var jo lykkelig vist ikke de havde prøvet og ja blev så ked og skuffet og bryder helt sammen det var jo ikke det jeg ønsket forstår jo ikke hvorfor..

når mig og manden havde jo så nu snakket om vi ville giftes til nest sommer men nu er hun blevet forlovet her i julen men ingen dato for noget og der kan gå flere år når de engang havde penge til det..
jeg har det så dårlig jeg vil jo gerne giftes med min mand elsker ham men er så ked af jeg er først med alt hun bliver så sur og skuffet...

mit spørgsmål..

skal vi vente med at blive gift til de engang er blevet det eller skal vi være ligeglad..

vors er slf fordi vi elsker hinanden og vi ønsker dette men også lidt med vi har stor går sikre hinanden børn osv der er så meget i det men aller mest fordi vi Elsker hinanden

hvad ville i gøre i mit sted

Nej det skal i absolut ikke! I skal da ikke sætte jeres lykke og liv på holdt for at vente på om nogle andre kan følge trop...

hun virker som en der ikke har haft det sp nemt , gud skal vide om hun har flere bump på vejen? Og det er du jo heller ikke herre over. 

Nyd livet hun må lære at proitere sine insatser bedre end på jalosi

hilsen en der har prøvet at være et frådende grønt jalousimonster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.