hjælp, plukveer i uge 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
4 svar
8 synes godt om
26. december 2013

Ida Thomsen

hej
jeg har haft lidt plukveer hen over aftenen, jeg er da ikke ved at gå i fødsel, jeg er førstegangsfødene, så er pænt nervøs
nogle erfaringer om fødsel
har ringede til jormoderen lidt tidligere hun sagde vi lige skulle se det an, men syntes faktisk, det bliver værer så ringer lige igen om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

søkbæk

det gøre ikke noget man føder i 37+0 hvis det er det du er bange for

Min den store er født i 37+0 og det er li den "tid" hvor de ikke længer vil være for tidlig født

Hvis det hjælper på nogen måde

Anmeld

26. december 2013

Muffinmus

Mine plukveer har altid nevet flete timer i træk fra uge ca 36 og frem til de blev født. ..som regel mest om aftenen når jeg slappede af. Så gik de amok. Vænnede mig til dem som man jo bare gør og bkev derfor meget overrasket da jeg endelig fik rigtige veer to dage før termin med den første. Der kunne jeg pludselig mærke de blev markant anderledes og gjorde nas..... nå, men ville bare trøste dig med at selvfølgelig kan det godt være du føder lige om lidt, men at trælse heftige plukveer altså ofte bare følger med de sidste uger. Livmoderen øver sig godt så den er klar til at sparke røv når babyen skal ud:-)

Anmeld

27. december 2013

Ida Thomsen

tak for jeres svar. jeg kom ind på sygehuset i nat, da jeg fik oftere veer, og nu er vandet så gået, så der går nok ikke vildt længe før lillepigen kommer til verden viildt

Anmeld

3. januar 2014

Milas14

Jeg har den sidste måned haft plukkeveer som føles som menses smerter.. Er 3 gangs gravid og har fået afvide det er normalt.. Har nogen dage og nætter hvor det kan blive ved i timevis... Jeg er 32+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.