En lille opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2013

Lilje82

Hvor jeg føler med jer. Uden lyv, så har I haft en plads i mine tanker denne jul, selvom jeg ikke kender jer.
Tror ikke, at der er nogen der forventer et svar tilbage, jeg kan selvfølgelig kun sige det med sikkerhed fra egen side af, for jeg har blot skrevet for at vise min medfølelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

BigHope13

grinny skriver:

Det er så underligt at være i denne kategori? Hvem har dog været så ond at tage min søn 5 dage før termin? Hvis der findes en Gud er det virkelig usselt gjort!

Jeg vil takke alle dem der har skrevet herinde og dem der har sendt os en tanke.

Julen var/er rigtig hård at komme igennem, det kunne jo have været min første jul med min søn, drengen jeg har båret under mit hjerte i 9 måneder 

Jeg vil rigtig gerne svare alle, både i trådene og dem der har skrevet privat, men jeg har ikke overskuddet til det endnu og jeg håber at i kan forstå hvorfor der er så lang ventetid på mine svar.

Vi har været rigtig gode til at støtte hinanden herhjemme, og jeg ved at vi kommer til at være stærkere sammen når alt falder lidt til ro.

Lige nu venter vi på svar på hvornår han kommer tilbage fra Næstved så vi kan finde en dag til begravelsen, ville så gerne at det blev i 2013 så vi ikke skal starte 2014 med at begrave vores søn, men dem i Næstved har bare overhovedet ikke travlt, så vi ved stadig intet  

Tror alle har den største forståelse for at der ikke bliver svaret retur. Du/i skal blot vide at i er i vore tanker .
Jeg har tænkt så meget på jer de og håber for jer at de snart for sendt jeres dreng hjem så i kan få sagt ordentlig farvel en sidste gang.

Anmeld

26. december 2013

Stumpen

Du skal overhovedet ikke tænke på at svare os hver i sær - vi forstår dit manglende svar og vil blot vise dig at vi virkelig føler med dig/jer i denne tid.. Du har ret det er så forfærdeligt for jer det der er sket og det gør mig så ondt at læse at I nu skal kæmpe for at få jeres lille engel begravet..

Mine tanker er gået jeres vej mange gange 

Anmeld

26. december 2013

Ciss

Ord er for fattige.

Det er så uforståeligt trist, det som er sket.

De bedste ønsker for jer nu og videre!

Anmeld

26. december 2013

Loa

Får tårer i øjnene når jeg tænker på dig/jer.
Synes som alle andre det er så bundhamrende uretfærdig at jeres søn blevet taget fra jer kun 5 dage før hans liv skulle til for alvor at begynde..
Jeg er bestemt ikke troende men føler alligevel at en evt Gud må have haft større og vigtigere planer med ham, siden han ikke skulle nydes at jer...
Ville ønske jeg kunne skrive noget der kunne lindre den mindste smule

Anmeld

26. december 2013

ESV

grinny skriver:

Det er så underligt at være i denne kategori? Hvem har dog været så ond at tage min søn 5 dage før termin? Hvis der findes en Gud er det virkelig usselt gjort!

Jeg vil takke alle dem der har skrevet herinde og dem der har sendt os en tanke.

Julen var/er rigtig hård at komme igennem, det kunne jo have været min første jul med min søn, drengen jeg har båret under mit hjerte i 9 måneder 

Jeg vil rigtig gerne svare alle, både i trådene og dem der har skrevet privat, men jeg har ikke overskuddet til det endnu og jeg håber at i kan forstå hvorfor der er så lang ventetid på mine svar.

Vi har været rigtig gode til at støtte hinanden herhjemme, og jeg ved at vi kommer til at være stærkere sammen når alt falder lidt til ro.

Lige nu venter vi på svar på hvornår han kommer tilbage fra Næstved så vi kan finde en dag til begravelsen, ville så gerne at det blev i 2013 så vi ikke skal starte 2014 med at begrave vores søn, men dem i Næstved har bare overhovedet ikke travlt, så vi ved stadig intet  

Jeg tvivler på at der er nogen d har skrevet til dig eller i dine tråde der forventer et personligt svar. Jeg tror alle er fuld af forståelse for at det ikke bliver prioriteret! Du skal brug dine ressourcer andre steder!

håber i får en hurtigt afklaring så i kan få lille Isaac begravet!

Anmeld

26. december 2013

Moma

Kæreste du - hvor er der bare ingen retfærdighed til, når I skulle miste Isaac! Det gør mig så ufatteligt ondt, at I skulle blive forældre på denne her måde!

De varmeste tanker herfra! 

Anmeld

26. december 2013

liten-mamma

Kære du, tvivler på at nogen forventer et personligt svar. Vi eller jeg er ihvertfald bare glad for at du opdatere løbende, men er så ked af at jeg absolut intet kan gøre, udover at sende dig de varmeste tanker. Der er virkelig ingen retfærdighed til når sådan noget her sker Aldrig har jeg tænkt så meget på et andet menneske jeg ikke kender. 

Håber de får fingeren ud, så i kan starte 2014 på bedst mulig måde. Tusinde kram 

Og så vil jeg gerne lige rose dig og sige, at jeg synes det er super sejt at du har overskud til at opdatere os her på Baby.dk! Det er dejligt at høre fra dig, også selvom det er triste nyheder. Vi er mange der tænker på jer

Anmeld

26. december 2013

tarkoflen

Der er ingen retfærdighed til, når noget så uretfærdigt sker!

Jeg forventer på ingen måde svar, vil bare gerne at du ved jeg tænker på dig rigtig tit, til trods for, at jeg ikke kender dig i den virkelige verden, du har haft en plads i mine tanker mange gange i denne jul!

Jeg håber l får lov at sende jeres lille stjerne afsted inden nytår! Og hvis l ønsker det, hurtigt får svar på, hvorfor noget så uretfærdigt skulle ske for jer!

Mange tanker og store kram sendes i jeres retning godt l har hinanden i denne svære tid, og kan give hinanden den bedste støtte, der er ingen andre, der kan sætte sig ind i lige præcis jeres smerte!

Anmeld

26. december 2013

Leonora

Tænk at du overhoved har overskud til at skrive noget - du er virkelig en sej og stærk kvinde.

Beder til at I når det hele inden d 31/12.

Mange tanker Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.