Vente vente vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. december 2013

Anonym trådstarter

Fik i onsdags fortaget en ultralyd scanning, dog ikke fordi jeg var gravid for det vidste vi ikke jeg var.. Nå men det var jeg så, lægen derinde fortalte mig ikke andet end det og sagde jeg skulle gå til min egen læge, i torsdags hørte jeg så hjertelyd og hun mente at jeg i hvert fald var 18 uger henne, nu skaljeg så scannes på mandag, men gud hvor jeg sys der er længe til når man intet aner, jeg mærker ikke rigtigt noget liv endnu, vi ved ikke hvordan babyen har det eller noget, andre der har prøvet dette ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Fik i onsdags fortaget en ultralyd scanning, dog ikke fordi jeg var gravid for det vidste vi ikke jeg var.. Nå men det var jeg så, lægen derinde fortalte mig ikke andet end det og sagde jeg skulle gå til min egen læge, i torsdags hørte jeg så hjertelyd og hun mente at jeg i hvert fald var 18 uger henne, nu skaljeg så scannes på mandag, men gud hvor jeg sys der er længe til når man intet aner, jeg mærker ikke rigtigt noget liv endnu, vi ved ikke hvordan babyen har det eller noget, andre der har prøvet dette ?

Jeg er sikker på, at lægen ville have fortalt jer hvis der havde været noget frygteligt galt med jeres barn

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

Det håber jeg da han havde Men puha det er længe at gå i uvished sys :/

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

Det håber jeg da han havde Men puha det er længe at gå i uvished sys :/

Anmeld

26. december 2013

Fru Ebied

Ej hvor vildt!!!

Ingen symptomer? Ømme bryster? Kvalme? Smerter?

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Ej hvor vildt!!!

Ingen symptomer? Ømme bryster? Kvalme? Smerter?

Nej slet ingenting, havde lidt ømme bryster men så mærkede lægen efter og sagde at i det ene bryst var den ene kirtel lidt større end normalt men det var ikke noget jeg skulle bekymre mig om.. så nej har intet mærket overhovedet ellers andet end lidt ondt i maven de først mente var lige generet tarm, derefter og til sidst en brok som så var en baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.