Nogen der har prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
4 svar
6 synes godt om
26. december 2013

Drømmen <3

Hej piger ��

jeg kunne godt tænke mig at spørger jeg er det normalt kvalmen forsvinder omkring uge 12+3? Jeg bliver lidt nervøs må jeg indrømme efter NF havde jeg ik kvalme mere og er idag 13+5 og den er ikke kommer tilbage? Er alt iorden og er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

Mother-love

Det er normalt der kvalmen aftager. Så ja det er helt normalt.
Du skal bare være glad for den er forsvundet hehe. For jeg havde kvalme med opkast flere gange om dagen indtil uge 18

Så nyd du bare at den. Er væk

Anmeld

26. december 2013

Anitta Kristiansen

Bare roligt det er helt normalt, det er ikke alle der oplever kvalme under deres graviditet. så vær du glad for at den ikke er der mere vil ønske det var mig

Anmeld

26. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Ja det er helt normalt så bare nyd det
Min kvalme forsvandt ca i uge 13 og jeg er da 23+4 idag og den lille har det godt så nyd du det bare inden halsbrænden træder til i stedet

Anmeld

26. december 2013

ano14316

Hej piger ��

jeg kunne godt tænke mig at spørger jeg er det normalt kvalmen forsvinder omkring uge 12+3? Jeg bliver lidt nervøs må jeg indrømme efter NF havde jeg ik kvalme mere og er idag 13+5 og den er ikke kommer tilbage? Er alt iorden og er det normalt? 

1. Hit på Google
Graviditetskvalme

Af: Anja Pinborg, speciallæge
Sidst fagligt opdateret: 21.03.2012

Fakta
Graviditetskvalme er helt normal under graviditeten
Kvalmen starter hos de fleste omkring uge 6 og varer til ca. 12. svangerskabsuge.

Og det er ikke fordi man ikke er meget velkommen til at spørger men nogen gange kan en hurtig søgning give et enkelt og entydigt svar, men det samme og man kan pakke bekymringerne væk.
Specielt når det gælder graviditets symptomer og gener..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.