Kroppen snyder mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg fik brunt udflåd 11 dage over forventet mens! Det varede i 8 dage, idag var der intet så tog bind af igen, ville gå i seng og få "hygget" med kæresten... - Jeg står så på badeværelset og tænker at det kan ikke passe min mens er blevet erstattet af brunt udflåd... Så stikker fingeren op, roder lidt rundt og får hevet frisk blod med ud, mørkerødt, lidt tykt og klumpet.. Er det så min mens jeg har fået prikket hul på, så det kommer nu? Eller kan jeg være gravid og måske har fået revet noget blod ud? Jeg forstår det virkelig ikke... ;'( Andre i samme situation eller kan nikke genkende til det? ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg fik brunt udflåd 11 dage over forventet mens! Det varede i 8 dage, idag var der intet så tog bind af igen, ville gå i seng og få "hygget" med kæresten... - Jeg står så på badeværelset og tænker at det kan ikke passe min mens er blevet erstattet af brunt udflåd... Så stikker fingeren op, roder lidt rundt og får hevet frisk blod med ud, mørkerødt, lidt tykt og klumpet.. Er det så min mens jeg har fået prikket hul på, så det kommer nu? Eller kan jeg være gravid og måske har fået revet noget blod ud? Jeg forstår det virkelig ikke... ;'( Andre i samme situation eller kan nikke genkende til det? ;-) 

har du taget en test?

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

har du taget en test?

Ja det gjorde jeg den 7. - den var bragende negativ, havde forventet mensdag d. 3... Har ikke flere test og har ikke haft mulighed for at komme ud at hente en.. - Selvom den nok ville kunne give det bedste svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.