Uge 12+5, 2. Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.697 visninger
5 svar
13 synes godt om
25. december 2013

MMOGM

Synes det går stærkt nu  Det ligner jeg har fået for meget julemad, men det er ikke det hihi.

har tabt mig de sidste dage på grund af opkast så vægten er nu den samme som inden jeg blev gravid 

God bag jul folkens

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Sitrani

MMOGM skriver:

Synes det går stærkt nu  Det ligner jeg har fået for meget julemad, men det er ikke det hihi.

har tabt mig de sidste dage på grund af opkast så vægten er nu den samme som inden jeg blev gravid 

God bag jul folkens

Fin lille mave 

Anmeld

25. december 2013

MMOGM

Sitrani skriver:

Fin lille mave 

Mange tak 

Anmeld

2. januar 2014

NNGG

Hvor er du fin.. Det så hyggeligt med den mave! Er det ikke skønt at skulle igennem den søde ventetid igen. snart har du en stor mave igen og kan mærke en masse spark. Savner ikke at være gravid, men lige netop maven og sparkene var sgu hygge

Anmeld

2. januar 2014

NNGG

Hvor er du fin.. Det så hyggeligt med den mave! Er det ikke skønt at skulle igennem den søde ventetid igen. snart har du en stor mave igen og kan mærke en masse spark. Savner ikke at være gravid, men lige netop maven og sparkene var sgu hygge

Anmeld

2. januar 2014

MMOGM

NNGG skriver:

Mange tak søde 

Jo det er helt fantastisk! Glæder mig godt nok også til at mærke den lille sparke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.