Victoria2013 skriver:
Jeg kunne godt tænke mig snart at gå over til at give min datter mest flaske fremfor at amme, men tør ikke rigtig helt fordi hun jo stadig ammes om natten... og jeg gider ikke at skulle stå op og lave flaske om aftenen. Plus hun falder jo i søvn ved brystet når hun ammes om natten og det ved jeg ikke om hun vil kunne med flasken, da hun jo ikke er så vant til den endnu...
Kan man godt gøre sådan at man giver flaske/mme om dagen og så nøjes med amme om natten... eller vil jeg løbe tør for mælk hvis jeg ammer så lidt? Det er kun én gang om natten hun bliver ammet (dvs. én gang mellem 20 og 7-8 tiden, sådan cirka) 
Har ingen erfaring med amning da jeg måtte opgive det ret hurtigt, men vil bare sige at det ikke er så slemt at skulle lave flaske om natten, og da slet ikke når det kun er 1 gang

Da min søn var spæd fik han mad 4 gange om natten, så er det lidt træls med et flaskebarn, men sådan er der jo.
Som de andre siger, så ville det bedste nok være at du også ammer en gang eller 2 om dagen, med mindre du er helt indforstået med at amningen kan gå i stå ved kun 1 gang i døgnet
Anmeld