Hård mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
8 svar
1 synes godt om
25. december 2013

Aluka

Min dreng på god tre måneder er blevet ammet fuldt indtil for nylig. Men er pga forskellige årsager begyndt at give ham mere og mere mme. De sidste to døgn har han hovedsageligt fået mme, og i dag har han haft voldsom svært med at komme af med afføring og har været ulykkelig. Til sidst kom der en MASSE afføring og han blev helt rolig.

Er der nogen der ar gode råd med hensyn til mme og hård mave, da det er nyt for mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Mother-love

Aluka skriver:

Min dreng på god tre måneder er blevet ammet fuldt indtil for nylig. Men er pga forskellige årsager begyndt at give ham mere og mere mme. De sidste to døgn har han hovedsageligt fået mme, og i dag har han haft voldsom svært med at komme af med afføring og har været ulykkelig. Til sidst kom der en MASSE afføring og han blev helt rolig.

Er der nogen der ar gode råd med hensyn til mme og hård mave, da det er nyt for mig??

Det problem havde vi også. Så købte i bio gaia dråber. Som er mælkesyrebakterier. 5 dråber om dagen og vores problem var løst
De kan købes i helse kost forretninger og de er vidst også begyndte at sælge det i Matas
Håber i finder en løsning

Anmeld

25. december 2013

Hullabullabulla

Aluka skriver:

Massere maven i cirkler i urets retning, bøje benene op til maven, måske bio gaia (virker på nogen - virkede ikke her), nan ha eller syrnet allomin (vi har brugt syrnet allomin), massere numsehullet med vaseline udvendigt, og ellers movicol junior i samråd med læge!

Anmeld

25. december 2013

Stumpen

Vi brugte allomin, hver anden flaske med alm allomin og hver anden med syrnet.. Ved den ældste gav vi også lidt hjemmelavet sveskegrød..

Anmeld

25. december 2013

modesty

Aluka skriver:

Nu skriver du ikke hvad årsagerne til hyppigere flaske er, men hvis du har mulighed for det, vil mit råd helt klart være at trappe amningen op igen.

En anden nævner BioGaia dråber og det er en god idé, uanset om barnet er på flaske eller ammes.

Anmeld

25. december 2013

Aluka

Havanagila skriver:

Det problem havde vi også. Så købte i bio gaia dråber. Som er mælkesyrebakterier. 5 dråber om dagen og vores problem var løst
De kan købes i helse kost forretninger og de er vidst også begyndte at sælge det i Matas
Håber i finder en løsning

Han får BioGaia i forvejen og har fået det siden han var 4 uger

Anmeld

25. december 2013

Aluka

Stumpen skriver:

Vi brugte allomin, hver anden flaske med alm allomin og hver anden med syrnet.. Ved den ældste gav vi også lidt hjemmelavet sveskegrød..

Er der en grund til at man skifter mellem syrnet og ikke syrnet, og ikke bare gver syrnet hver gang?

Anmeld

25. december 2013

Mother-love

Aluka skriver:

Han får BioGaia i forvejen og har fået det siden han var 4 uger

Okay. Så ville jeg gå på syrnet hvis i ikke bruger det i forvejen. Isabella fik kun syrnet mme. For alt andet stoppede hende også.

Anmeld

25. december 2013

Stumpen

Aluka skriver:

Er der en grund til at man skifter mellem syrnet og ikke syrnet, og ikke bare gver syrnet hver gang?

Pas.. Jeg turde ikke give syrnet hele tiden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.