Usund mad i perioder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. december 2013

Anonym trådstarter

Øger det risikoen for abort når man er i 1. Trimester Og er blevet gravid via fertilitetsbehandling? 

Her tænker jeg fx chips i juledagene, en tur på McDonald's dagen efter en sen aften, osv? Altså vi snakker om et par dage i uge 4+.. Og 5+.. ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Øger det risikoen for abort når man er i 1. Trimester Og er blevet gravid via fertilitetsbehandling? 

Her tænker jeg fx chips i juledagene, en tur på McDonald's dagen efter en sen aften, osv? Altså vi snakker om et par dage i uge 4+.. Og 5+.. ?? 

Nej. 

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nej. 

Tak for dit svar  Ja jeg er jo godt klar over at det måske kan lyde lidt viiildt men hold op hvor jeg bare ikke kan lade være med at bekymre mig over næsten alt mht den lille i maven ......

Anmeld

25. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Tak for dit svar  Ja jeg er jo godt klar over at det måske kan lyde lidt viiildt men hold op hvor jeg bare ikke kan lade være med at bekymre mig over næsten alt mht den lille i maven ......

Jeg var selv i IVF behandling, så jeg forstår dig godt. Mit råd er at the den med ro fortsæt dit liv som du plejer (med modifikationer - selvfølgelig uden at ryge og drikke osv). Du bliver sindssyg hvis du skal bekymre dig om alt i de næste 9 mdr. 

Jeg blev selv meget nervøs for at miste, da jeg fik rigtig mange plukveer allerede fra uge 18, men der var ingenting i vejen, og jeg brugte 2 mdr. på at være vildt nervøs i stedet for at nyde min gode graviditet. Selvfølgelig skal man være opmærksom og behandle kroppen ordentligt, men du kan sagtens spise osv som du plejer.

og tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.