Sidste dag med Malte hjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

ivfmarie

i morgen kl 7 ryger han i dagpleje sammen med storesøster! Og jeg har tænkt mig at han skal være der heeeele dagen! Og ved I hvad jeg skal herhjemme...? Jeg vil en tur i motionscenter UDEN baby, jeg vil sove en lur UDEN at lytte efter babyalarm, jeg vil tage et langt bad UDEN en baby på gulvet foran, jeg vil lave en fokost med BEGGE hænder, og spise den UDEN at skulle fodre en baby på samme tid. Og så vil jeg til frisøren og have nyt garn. Og når kl nærmer sig halv tre, vil jeg brug ti minutter på at savne Malte, og så vil jeg hente ungerne igen. Tror I at jeg glæder mig? [f]YES[/f]:D8D:)) ...og jeg er ikke det mindste led ved at skulle aflevere knægten - overhovedet! Men jeg frygter godt nok lidt morgenræset... vi skal være klar til at køre hjemmefra kl 6.55 alle fire - to voksne og to børn, og alle skulle gerne være velsoignerede og i rent tøj (åhåh 8() Marie - med én uge tilbage af barsel :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

..

Tak for dette indlæg.. Efter at have læst det syntes jeg måske ikke det alligevel er så skrækkeligt at jeg skal begynde at forholde mig til den virkelige verden og skal aflevere Smilla her d. 1 Maj..:'(:'( Der er måske alligevel fordele ved at få lidt tid for mig selv her inden jeg skal begynde på job igen:D /Rikke ( som måske inderst inde helst ville være sammen med Smilla 24 timer i døgnet ALTID:$)

Anmeld

24. marts 2008

Loggidut

åhhhh, så vil jeg glæde mig på dine vejne....hele dagen, og jeg håber du får en fantastisk dag, ja det håber jeg nu også at Freja og Malte gør....lol....

stort knus fra sloggi, som slet ikke er misundelig!

Anmeld

24. marts 2008

Tynen

Ihh!
Det lyder så fedt og overskudagtigt! :)

Håber at du får en fed alenedag imorgen! :)

Men hvor er alt tiden blevet af?!

Trine

Anmeld

24. marts 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

Ihh!
Det lyder så fedt og overskudagtigt! :)

Trine

Hehe, det er jo nemt at være fuld af overskud - når ungen er ude af huset ;)....

Og tiden... tja den er bare gået. Men det er jo lidt mit eget valgt at starte nu, jeg havde jo ret til barsel helt til juni. Men så var jeg vist kommet til at at gøre skade på nogen hvis jeg skulle gå hjemme SÅ længe 8(.
På den her måde kan jeg bruge min restbarsel på en fridag hver 2. uge i det næste år hvis jeg har lyst! Det er ikk så ringe endda - en hel fridag - helt for sig selv, hveranden uge... det er da lige til at holde ud!? Det lyder lækkert, og jeg ser dyner og motionscenter for mit indre blik - men jeg ved jo godt at det bliver den dag jeg skal forsøge at indhente forsømt vasketøj og opvask, og handle ind og lave mad til de næste 14 dage osv osv....:(

Marie - der så også skal til at lære at gå i seng i "fornuftig" tid!!

Anmeld

25. marts 2008

Kaufie

Ligesom Macrolf vil jeg også lige takke for dit positive indlæg....... Med ideer til hvad man kan få tiden til at gå med i stedet for at vente......

Ja, her er William jo også afleveret i dp for første gang i dag - så nu sidder jeg og hænger foran computeren med en kop kaffe og kigger på tlf hver anden minut.... Der er læææææænge til kl 12, hvor jeg skal hente den bette igen.

I morgen og torsdag tager han så middagsluren med - og fredag og mandag lidt længere.

Men ellers bliver det sådan, at min mand henter ham efter middagsluren hver dag - måske før om fredagen, hvor han har fri kl 11.40.

Mette, der tror den står på forårsrengøring i dag og de næste par dage..... Og måske få sat bryllupsbillederne i album.....:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.