7+5 nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. december 2013

Nadia1991

Er jeg den eneste der syntes det går stærkt i 2 gravidtitet.? Syntes maven vokser rimelig hurtigt det skal siges at den er sådan her hverdag føler mig bestemt ikke oppustet mm..

andere med billeder nr 2 gravidtitet nogenlunde samme uge.?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Clisolka

Nadia1991 skriver:

Er jeg den eneste der syntes det går stærkt i 2 gravidtitet.? Syntes maven vokser rimelig hurtigt det skal siges at den er sådan her hverdag føler mig bestemt ikke oppustet mm..

Flot mave du er ved at få 

Uha glæd dig, det går alt for hurtigt 2. gang - jeg har desværre ingen tidlige billeder fra 2. gang 

Anmeld

25. december 2013

Nadia1991

Babymor1013 skriver:

Flot mave du er ved at få 

Uha glæd dig, det går alt for hurtigt 2. gang - jeg har desværre ingen tidlige billeder fra 2. gang 

Glæder mig også utrolig meget, tiden går så stærkt ��

min mor sagde nemlig også at 2 gang gik alting hurtigere mht til mave vokser osv.

håber du har haft en god jul ❤️

Anmeld

25. december 2013

Kløver

Nadia1991 skriver:

Gjorde jeg også, i første graviditet så jeg gravid ud ca uge 16, anden gang uge 14/15 og nu 3 gang kan jeg allerede mærke og se forskel trods jeg kun er 11+ så maven kommer nok også lidt før

Tillykke med spir nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.