Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ayasmor skriver: Er der andre, der er på arbejde i dag? Jeg mødte kl. 7 og har fri kl. 19. Pga. Ekstra transport kan jeg dog først være hos familien lidt i 20. Nøj hvor jeg synes det er svært at sidde her på arbejde mens alle andre nyder familien min datter er så også lige syg oveni, men kan self ikke tage barn syg i dag og slet ikke når jeg har pasning til hende. Nu må timerne godt lige flyve afstedSara
Er der andre, der er på arbejde i dag? Jeg mødte kl. 7 og har fri kl. 19. Pga. Ekstra transport kan jeg dog først være hos familien lidt i 20. Nøj hvor jeg synes det er svært at sidde her på arbejde mens alle andre nyder familien min datter er så også lige syg oveni, men kan self ikke tage barn syg i dag og slet ikke når jeg har pasning til hende. Nu må timerne godt lige flyve afstedSara
ej hvor det også bare øv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: ej hvor det også bare øv
Er på arbejde lige nu Med dejlige kolleger og en vågen patient, der kan følge lidt med i julefjernsyn. Meget hyggeligt, gør det gerne igen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128