Diarre gennem en uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. december 2013

asff

Først: God jul

Et lidt ulækkert spørgsmål.. Jeg 'plejer' at gå på toilettet 2-3 gange dagligt, men den sidste uge har jeg haft voldsom diarre. Lige efter jeg har spist, rumler min mave HELT vildt og så render det bare ud af mig Jeg føler mig på ingen måde syg eller noget, har heller ikke ondt i maven, men jeg går altså på toilettet 7-8 gange om dagen - det synes jeg er voldsomt. Er der nogen der ved, om det har noget med graviditeten at gøre, eller hvad det kan være? Jeg har ikke ændret kostvaner, spiser de samme jernpiller og laver det samme i løbet af dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2013

asff

asff skriver:

Et lidt ulækkert spørgsmål.. Jeg 'plejer' at gå på toilettet 2-3 gange dagligt, men den sidste uge har jeg haft voldsom diarre. Lige efter jeg har spist, rumler min mave HELT vildt og så render det bare ud af mig Jeg føler mig på ingen måde syg eller noget, har heller ikke ondt i maven, men jeg går altså på toilettet 7-8 gange om dagen - det synes jeg er voldsomt. Er der nogen der ved, om det har noget med graviditeten at gøre, eller hvad det kan være? Jeg har ikke ændret kostvaner, spiser de samme jernpiller og laver det samme i løbet af dagen.

Op

Anmeld

24. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
asff skriver:

Hvor langt er du? Jeg kan huske fødegangen spurgte om mine toiletbesøg og fortalte mig at diarre godt kan være tegn snarlig fødsel

Anmeld

24. december 2013

asff

mor:) skriver:

Hvor langt er du? Jeg kan huske fødegangen spurgte om mine toiletbesøg og fortalte mig at diarre godt kan være tegn snarlig fødsel

Jeg er 35+4, maven sank helt ned i går.. 

Anmeld

24. december 2013

Mi&Mi

asff skriver:

God jul til dig også

Ja det havde jeg også, havde diarre i de 3 sidste uger af min graviditet

Anmeld

24. december 2013

asff

Mi&Mi skriver:

God jul til dig også

Ja det havde jeg også, havde diarre i de 3 sidste uger af min graviditet

Tak for svar, okay så kan det være, jeg skal lide lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.