Progesteron ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. december 2013

Anonym trådstarter

Ja Blodprøven idag (4+5) viste et flot hcg tal på 1119 . Progesteron tallet viste 183.

nu er min bekymring... i onsdags, uge 4+0, var mit hcg på 131 , så flot stigning dér, men progesteron var 212.... Hvorfor er den faldet????!!! Kan jeg nu se frem til en SA??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ja Blodprøven idag (4+5) viste et flot hcg tal på 1119 . Progesteron tallet viste 183.

nu er min bekymring... i onsdags, uge 4+0, var mit hcg på 131 , så flot stigning dér, men progesteron var 212.... Hvorfor er den faldet????!!! Kan jeg nu se frem til en SA??  

Progesteron kan sagtens falde lidt i perioder - det må bare ikke styrtdykke lige pludseligt, for så går graviditeten til grunde. Hvis man nærmer sig 35, skal man i øjeblikkelig progesteronstøtte, hvis man skal nå at hjælpe graviditeten på vej, men det er ikke en garanti for, at det lykkes.
Skal du fortsætte med blodprøvekontrol?

Anmeld

24. december 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Progesteron kan sagtens falde lidt i perioder - det må bare ikke styrtdykke lige pludseligt, for så går graviditeten til grunde. Hvis man nærmer sig 35, skal man i øjeblikkelig progesteronstøtte, hvis man skal nå at hjælpe graviditeten på vej, men det er ikke en garanti for, at det lykkes.
Skal du fortsætte med blodprøvekontrol?

Nej det var ikke planen  de sagde bare det så fint ud det hele ...... 

Anmeld

24. december 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nogen der ved hvad progesteron værdiererne skal være så tidligt i graviditeten? Er mine tal fine selvom de er faldet lidt eller ??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.