er nu overstået og jeg er SÅ lettet!
alting så rigtig fint ud, der var absolut intet galt derinde i dybet. jeg fik scannet livmoder, som havde den fortykkelse af slimhinden som den har lige inden menstruation (jeg skal have mens imorgen) og æggelederne så også fine ud med bittesmå ægblærer der var klar til næste cyklus. så scannede hun mine æggestokke, hvilket vi ikke plejer normalt, og de var også helt fine og hun gjorde også en dyd ud af at fortælle, at de ikke havde fundet noget unormalt ved mig, da de var inde og rode i januar. til sidst kom papegøjen og hilste på og jeg undredes igen over, at en scanner der stikker hele vejen op i ens æggestokke kan gøre mindre ondt end papegøjenæbbet der kun lige akkurat kommer indenfor. det gjorde hun for at tjekke, om jeg havde nogen polypper, men heller intet der. hun kunne dog godt se, at jeg havde den brunlige blødning, men hun mente, at det er en kombination af behandlingen og operationen, der har gjort mig cyklus sådan lidt...tåbelig. selve cyklussen fungerer jo stadig og jeg har ægløsning præcis når de regner med det osv, så det er jo fint nok. hun mente desuden at smerterne var muskelspændinger fra operationen, og de vil gå over med tiden, men for nogle er det værre end for andre.
hun ville gerne have vi fortsatte med insemination lidt endnu. vi talte om IVF-behandling, men hun virkede som om hun ikke syntes det var relevant for mig, hvilket jo er godt - for den er temmelig omfattende i forhold til nu! hun gennemgik den og jeg blev helt WOW!
i bilen hjem snakkede vi om, at vi så bare vil køre insemination indtil hun selv siger, at nu må vi videre i teksten, for hvorfor presse en større behandling på os selv, hvis vores læge ikke mener det er nødvendigt?!
jeg er SÅ lettet og jeg føler mig klar til en ny runde på en helt ny måde, som jeg slet ikke var det i april 
så skulle vi lige handle i netto og så sir jeg rigtig glad, at skal vi ikke liiiige liste en flaske vin i kurven, for jeg er jo ikke gravid, hvortil Søren siger: hører du slet ikke efter hvad lægen sir?! åbenbart ser det fuldkommen ens ud når man scanner på nuværende tidspunkt uanset om man er gravid eller skal have mens, så Søren var lidt sådan "måske ER du jo"...jeg har nu ingen tegn på det (ikke mere end jeg altid har), såe..jeg skal have vin i aften, juhuuu!