Hvornår stoppede i med middagslur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
13 svar
4 synes godt om
22. december 2013

Den lykkelige

Min datter er 3 til slut februar. Hun er begyndt at have sværre ved at skulle sove midt på dagen og gør hun det kan hun først sove kl 21 om aftenen, hvor hun før hen var stegt kl 19.. HUn har altid sovet til ca 7/7.30.. men nu vågner hun hver dag kl 5.30/6.00.. Tænker vi måske skal stoppe med den eftermiddagslur, men på den anden side så starter hun i børnehave 2. januar.. så der bliver hun jo nok meget træt i starten og sover hurtig om aftenen..
Hvordan gjorde i med jeres/hvornår droppede de de middagslur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Lilje82

Min søn bliver 3 nu her i januar, og han stoppede med at sove herhjemme i sommerferien, i dagplejen skulle han sove (efter deres holding) men det resulterede bare i at han først sov meget sent hver dag. Så efter efterårs ferien tog vi barnevognen med hjem og hun lagde ham i stedet til hvile tid på en madras i legeværelset med en bog, hvor han alligevel engang imellem faldt i søvn. Nu er han så startet i børnehave og sover ikke, og det er ikke et problem og han kommer i seng samme tid som før.
Hvor længe sover hun til middag? Måske I kunne prøve at korte den i en periode først.

Anmeld

22. december 2013

Den lykkelige

Lilje82 skriver:

Min søn bliver 3 nu her i januar, og han stoppede med at sove herhjemme i sommerferien, i dagplejen skulle han sove (efter deres holding) men det resulterede bare i at han først sov meget sent hver dag. Så efter efterårs ferien tog vi barnevognen med hjem og hun lagde ham i stedet til hvile tid på en madras i legeværelset med en bog, hvor han alligevel engang imellem faldt i søvn. Nu er han så startet i børnehave og sover ikke, og det er ikke et problem og han kommer i seng samme tid som før.
Hvor længe sover hun til middag? Måske I kunne prøve at korte den i en periode først.

OK tusind tak for svar! Hun sover 1 time ca.. 

Anmeld

22. december 2013

Lilje82

Den lykkelige skriver:

OK tusind tak for svar! Hun sover 1 time ca.. 

Ja, så kan den vist ikke rigtig kortes mere. I kan jo forsøge at se, om det bliver anderledes uden lur :-)

Anmeld

22. december 2013

Ayasmor

Jeg tror jeg var omkring 3 år gammel... Meeeen jeg kan nu altså stadig godt finde på at nuppe en, hvis muligheden byder sig

Min datter derimod var lige fyldt 3 da hun stoppe med hendes lur

Anmeld

22. december 2013

Den lykkelige

Ayasmor skriver:

Jeg tror jeg var omkring 3 år gammel... Meeeen jeg kan nu altså stadig godt finde på at nuppe en, hvis muligheden byder sig

Min datter derimod var lige fyldt 3 da hun stoppe med hendes lur

Ha ha ha  Ja ok, kunne forståes på flere måder 

Anmeld

22. december 2013

Den lykkelige

Lilje82 skriver:

Ja, så kan den vist ikke rigtig kortes mere. I kan jo forsøge at se, om det bliver anderledes uden lur :-)

Ja jeg har fri til uger to.. så kunne jo godt gå og eksperimentere lidt.. 

Anmeld

22. december 2013

Ayasmor

Den lykkelige skriver:

Ha ha ha  Ja ok, kunne forståes på flere måder 

Hihi, jeg måtte også trække lidt på smilebåndet

Anmeld

22. december 2013

LinLin

David stoppede da han startede i bhv (2,11 år)
Adam var 2,7 år da han ikke havde brug for den mere i vs

Anmeld

22. december 2013

MortilElias2010

Den lykkelige skriver:

Min datter er 3 til slut februar. Hun er begyndt at have sværre ved at skulle sove midt på dagen og gør hun det kan hun først sove kl 21 om aftenen, hvor hun før hen var stegt kl 19.. HUn har altid sovet til ca 7/7.30.. men nu vågner hun hver dag kl 5.30/6.00.. Tænker vi måske skal stoppe med den eftermiddagslur, men på den anden side så starter hun i børnehave 2. januar.. så der bliver hun jo nok meget træt i starten og sover hurtig om aftenen..
Hvordan gjorde i med jeres/hvornår droppede de de middagslur?

I børnehaven efter et par måneder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.