Lyserødt blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
2 synes godt om
22. december 2013

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg er 13+0 og har siden igår blødt med lyserødt blod når jeg har tørret mig, men har ikke smerter

Jeg kan se at det kommer i forbindelse med at jeg har kastet op, eller været ude og lave nr 2. 

Jeg ved godt i ikke er læger, men hvad tænker i omkring det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er 13+0 og har siden igår blødt med lyserødt blod når jeg har tørret mig, men har ikke smerter

Jeg kan se at det kommer i forbindelse med at jeg har kastet op, eller været ude og lave nr 2. 

Jeg ved godt i ikke er læger, men hvad tænker i omkring det?

Jeg sku mene det er følsomme slimhinder.. Og intet farligt Graviditet kan godt gi slimhinder der bløder, ved fx overanstrengelse eller anden påvirkning...

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar

Anmeld

22. december 2013

VIPpigen

Hvis du er nervøs, så giv lægen et kald i morgen, måske de lige vil tjekke ved en gu, der kan de se om det hele stadig er lukket.

Og ellers ville jeg endnu ikke være nervøs, det kan nemlig godt komme, fordi dine slimhinder er irriteret, eller følsomme

Anmeld

23. december 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Hvis du er nervøs, så giv lægen et kald i morgen, måske de lige vil tjekke ved en gu, der kan de se om det hele stadig er lukket.

Og ellers ville jeg endnu ikke være nervøs, det kan nemlig godt komme, fordi dine slimhinder er irriteret, eller følsomme

Min egen læge var lukket idag, så fiken tid ved min kærestes læge (virkelig sød læge )

Han undersøgte mig, men kunne ikke se hvor blodet kom fra, så blev sendt til scanning

Derude så jeg en spillevende baby og intet var galt
De mente at jeg nok havde sarte slimhinder fordi jeg har haft svamp i over en måned, og skal nu på en tabletkur. 

Så får vi en god jul alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.