Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Allesammen!
Jeg ønsker jer ALLE en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende Nytår. Har I fået købt ind til Julen? Eller skal I ud imorgen og ordne det sidste?
Vi har vidst fået klaret det vi skulle. Så her står den på ren julehygge og afslapning.
XoXo
MorDk ♥
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Allesammen! Jeg ønsker jer ALLE en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende Nytår. Har I fået købt ind til Julen? Eller skal I ud imorgen og ordne det sidste? Vi har vidst fået klaret det vi skulle. Så her står den på ren julehygge og afslapning. XoXo MorDk ♥
Tak søde og i lige måde
MorDk skriver: Hej Allesammen! Jeg ønsker jer ALLE en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende Nytår. Har I fået købt ind til Julen? Eller skal I ud imorgen og ordne det sidste? Vi har vidst fået klaret det vi skulle. Så her står den på ren julehygge og afslapning. XoXo MorDk ♥
Tusinde tak I lige måde! Og hvor er det et fint billede.
Her har vi ordnet alle indkøb
asff skriver: Tusinde tak I lige måde! Og hvor er det et fint billede. Her har vi ordnet alle indkøb
Mange tak! Tog det igår morges efter vi havde pyntet træet.
Åhhh det er nu dejligt når man er klar til julen ♥
Mange tak og i lige måde
vi skal holde jul hos mine forældre, så vi har kun gaver at sørge for, og de blev købt for et par uger siden skønt med en jul helt uden stress og jag her til sidst
De sidste dage skal gå med en tur med farmor/farfar til en skov hvor der er "juleby". Dvs en gammel smedie hvor der bliver serveret gløgg og æblesiver, en hestevogn der kører rundt i skoven og den slags og så skal vi have lavet noget mere konfekt
MorDk skriver: Mange tak! Tog det igår morges efter vi havde pyntet træet. Åhhh det er nu dejligt når man er klar til julen ♥
Det er skønt når alt stressen er væk, så kan man hygge sig
glædelig jul til alle
Hejsa..
Rigtigt glædelig jul til dig og din familie
Her er det sidste købt,. Skal lave ris ala mande idag, og lave konfekt
Merry christmas
I lige måde!
Jeg tog i Bilka sidst på eftermiddagen i går og fik handlet det sidste ind (gaverne var heldigvis købt). Så nu kan vi slappe af.
Glædelig jul til dig og familien!
Tak og i lige måde...
Min kæreste og jeg holdte den "store" jul hos min svigermor den 14 sammen med min søn og den 24 skal vi "bare" være mine forældre, min kæreste og jeg, så har kun skulle finde julegaver og de var købt og pakket ind for 14 dage siden....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128