Cfm8 skriver:
Har været til kiropraktor hvor vi har fået lektier for men de øvelser virker desværre ikke :/
Sp har jeg et dårligt forhold til. Hun var overbevist om, at han græd pga os :s hun fik er chok da hun hørte hvad den rigtige årsag var. Sikke en klap hat! Har fra dag 1 vidst, at han har ondt i maven men ingen ville tage mig seriøs :/
Kan du ikke søge om at få en anden sp. Man skal da have en som man lyster at kontakte når man har brug for hjælp, men hende i har kan jeg da godt forstå i ikke vil bruge når hun er sådan

ellers må du afsted til lægen igen og banke i bordet, måske tage kæresten med eller noget. Du kender din søn bedst og hvis du mistænker der er noget galt med ham, så er det bare om at komme afsted.
Zoneterapi er så en helt anden boldgade end ved en kiropraktor. min faster masserede og trykkede forskellige steder under foden, og jeg har ikke slullet lave noget med ham herhjemme. det eneste hun sagde var at hvis han skreg meget og jeg fornemmede at han skulle af med afføring var at jeg kunne tage noget olie på fingrene og masserede hans mave i cirkler med urets retning, det skulle stimulere tarmene til at arbejde.
Anmeld