Hvordan var sex efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.803 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. december 2013

Anonym trådstarter

Hvordan føltes det første gang efter jeres kæreste/kone havde født? Og hvordan mærkes det efterfølgende?
Jeg fødte for 4 uger siden og i går havde vi sex for første gang og vi kunne kun mærke omridset af hinanden. Det var selvfølgelig ikke rart og derfor spørger jeg jer mænd til råds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

B&J

nu svare jeg lige for ham da han ikke er bruger her inde, men han kunne da tydelig mærke forskel fordi man var mere udvidet og for mig var det da også anderledes fordi man havde mere plads  men med tiden trækker den sig jo sammen og ja nu er alt som før

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nu svare jeg lige for ham da han ikke er bruger her inde, men han kunne da tydelig mærke forskel fordi man var mere udvidet og for mig var det da også anderledes fordi man havde mere plads  men med tiden trækker den sig jo sammen og ja nu er alt som før

Hvor lang tid gik der?

Anmeld

22. december 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Hvordan føltes det første gang efter jeres kæreste/kone havde født? Og hvordan mærkes det efterfølgende?
Jeg fødte for 4 uger siden og i går havde vi sex for første gang og vi kunne kun mærke omridset af hinanden. Det var selvfølgelig ikke rart og derfor spørger jeg jer mænd til råds

Nu tillader jeg mig også lige at svare for min kæreste, da han ikke har bruger herinde 

Vi havde sex inden 8 ugers undersøgelse, kan ikke huske præcis hvornår. Min kæreste sagde at han ikke kunne mærke forskel, han synes stadig jeg var lille down there og det føltes dejligere end før. Det var kun mig der følte det underligt fordi jeg stadig var lidt øm.

Anmeld

23. december 2013

B&J

Anonym skriver:

Hvor lang tid gik der?

jaaa det er et godt spørgsmål efter næsten 4år må jeg indrømme jeg kan altså ikke huske det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.