Når manden piller bløder jeg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. december 2013

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har for første gang siden fødslen kælet her til aften. Det er knap 10 uger siden jeg fødte.

Han pillede ved mig og gav mig finger. Er det så meget normalt at bløde bagefter? :-( i så fald, hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Min mand og jeg har for første gang siden fødslen kælet her til aften. Det er knap 10 uger siden jeg fødte.

Han pillede ved mig og gav mig finger. Er det så meget normalt at bløde bagefter? :-( i så fald, hvorfor?

tror dine slimhinder stadig er sarte fingre er hårde ved dem..

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

tror dine slimhinder stadig er sarte fingre er hårde ved dem..

Tænkte nok det var noget i den retning havde bare håbet alt var ok dernede nu hvor det er så længe siden :-( for tør ikk rigtig sex igen da jeg både sprækkede og blev klippet ved fødslen og det er gået op gentagene gange i løbet af ugerne, så synes det er svært selvom min mand er den mest forstående og hensynstagende mand jeg kender. Men derfor er det stadig svært :-(

Anmeld

21. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Tænkte nok det var noget i den retning havde bare håbet alt var ok dernede nu hvor det er så længe siden :-( for tør ikk rigtig sex igen da jeg både sprækkede og blev klippet ved fødslen og det er gået op gentagene gange i løbet af ugerne, så synes det er svært selvom min mand er den mest forstående og hensynstagende mand jeg kender. Men derfor er det stadig svært :-(

uha det lyder som lidt af en omgang hvad sagde lægen til 8 ugers tjekket?

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

uha det lyder som lidt af en omgang hvad sagde lægen til 8 ugers tjekket?

At alt så ok ud dog gabte det lidt der hvor jeg blev klippet :-( men at de nok skulle vokse pænt sammen. Så må jo bare vente

Anmeld

22. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

At alt så ok ud dog gabte det lidt der hvor jeg blev klippet :-( men at de nok skulle vokse pænt sammen. Så må jo bare vente

Ja så skal i nok give det et par uger endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.