Hej sagen er den at den lejlighed vi bor i nu gør mig virkelig deprimeret ... vinduerne er mega utætte radiatorene køre på fulde knald. her er overdrevet lyt og vores nabo larmer ekstremt og han render op og nej 50 gange om dagen hvor vores lejlighed ryster fordi det er så gammelt...
og underboen har lige haft indbrud for 2 måneder siden imens vi var hjemme vi hørte det hele og kontaktet politiet..
det er noget gammel lort vi bor i....
og jeg er så bange her til jul og nytår med indbrud da vi kun har vores dør som hoveddør og det er gammelt....
vi har ikke penge til en anden lejlighed nu så vi har snakket om at flytte fra hinanden i et stykke tid for at spare op... vi begge er på lave sats af kh vi har ingen børn...
min kæreste vil flytte hjem til hans mor så vi ved jo han vil komme på den lave med hvad er satsen efter skat ca...
og jeg vil flytte hjem til min tidligere plejeforældre men er i tvivl om jeg så også vil få hjemmeboende eller om jeg vil få normal for har haft adresse ved dem ganske kort men ellers har min adresse været hos min mor.... ved i noget om dette ?
Anmeld